Torsdag 27. november 2014

Mere metal til Robert/Boisen

28. nov 12 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

I sidste uge fik Robert/Boisen og Like-minded guld for ”The Generous Store” for Anthon Berg ved Epica Awards i Paris. Nu er også sølv og bronze-vinderne offentliggjort, og her blev det til yderligere to stykker metal til kampagnen.

Det er nærmest regnet med priser over reklamebureauet Robert/Boisen & Like-mindeds kampagne ”The Generous Store” for Anthon Berg.

I april var det Danish Internet Award. I maj hentede kampagnen den første ”Bees Award” hjem til Danmark nogensinde. Få uger senere udpegede trendspotter-sitet Springwise kampagnen som en af årets bedste marketing-idéer. I sommer vandt kampagnen en bronze-løve ved VM i reklame i Cannes. Og i sidste uge blev det til guld i kategorien Food & Drink Interactive ved Epica Awards i Paris.

Og nu kan Robert/Boisen & Like-minded så sammen med Anthon Berg glæde sig over endnu to nydelige stykker metal ved Epica Awards, som netop har offentliggjort konkurrencens vindere af henholdsvis sølv og bronze-medaljerne.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.