Torsdag 23. oktober 2014

Nørrebro-bureau bag mode-kampagne

09. nov 12 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Designbolaget, der hører hjemme på Nørrebro i København, har udviklet nyt visuelt koncept til det danske modebrand Vero Moda. Det indebærer bl.a. at britiske Poppy Delevingne bliver brandets nye ansigt udadtil.

I næste uge drager en del af medarbejderne i det københavnske bureau Designbolaget til varmere himmelstrøg for at skyde næste forårs imagekampagne for det danske modebrand Vero Moda.

Det sker i samarbejde med det britiske stilikon Poppy Delevingne, som bliver Vero Modas nye ansigt udadtil i 2013.

Hun er langtfra et ukendt ansigt i reklamesammenhæng, da hun bl.a. er brandambassadør for Chanel.

Designbolaget har udviklet nyt visuelt koncept til Poppy-kampagnerne, og Vero Moda har sat punktum for selskabets sidste imagekampagne med den tidligere hovedperson i Vero Moda-brandingen, Alexa Chung.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.