Fredag 19. september 2014

Nike satser på dansk golf-talent

07. jan 13 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

Golf-legenden Tiger Woods får selskab af danske Thorbjørn Olesen i gruppen af spillere, som sports-giganten Nike sponsorerer.

Når Værløse Golfklubs absolut bedste spiller, Thorbjørn Olesen, senere i denne måned betræder de velklippede golfbaner i Sydafrika ved Volvo Champions, vil ingen være i tvivl om, at han ny mand i sponsor-stalden hos Nike.

Sportsgiganten har netop offentliggjort en ny flerårig aftale med danskeren, som betyder, at han fremover spiller med Nike-køller og bærer Nike-udstyr – fra sko og trøjer til bukser og kasketter.

Den unge dansker har på det seneste også slået sit navn grundigt fast herhjemme, idet han i slutningen af 2012 dels blev kåret som Årets Golfspiller og dels fornylig blev hædret som ”Årets Fund” i dansk idræt – en pris der uddeles af Politiken, Danmarks Idræts-Forbund og Team Danmark.

Selv siger hovedpersonen om det nye sponsorat:

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.