Lørdag 26. juli 2014

Patchwork gør Malibu social

20. dec 12 Kampagner Skrevet af Lars Hedegaard Pedersen
0

Spiritusgiganten Pernod-Ricards rom-brand ”Malibu” satser stort på sociale medier og går efter nytår i luften med en Facebook-kampagne. Bag kampagnen, som skal køre i både Danmark og Sverige, står social media-bureauet Patchwork.

Pernod-Ricard har valgt Patchwork til at stå for den overordnede digitale strategi, og spiritusproducenten satser stort på sociale medier i 2013.

Første kampagne bliver for Malibu Rum, som med Facebook-kampagnen ”Maliboost my party” skal sikre Malibu en plads som privatfestens midtpunkt.

- Vi pegede netop på Patchwork på grund af deres erfaring med lignende forbrugerkampagner på Facebook, fortæller Rai Fierro, senior brand manager fra Pernod-Ricard.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.