Lørdag 22. november 2014

Quiet Please

07. jan 13 Kampagner Skrevet af Lars Hedegaard Pedersen
0

Et udtryk de fleste nok forbinder med den legendariske Wimbledon tennis-turnering – men nu indtager det også Selfridges stormagasin på Oxford Street i London.

Verden er til stadighed et mere og mere støjende sted at være, hvor information og stimuli flyder vidt omkring, og budskaber får fortsat vanskeligere ved at slå igennem.

Løsningen er i de fleste tilfælde, at man bare skruer endnu højere op for støjen.

Det har det mere end 100 år gamle stormagasin sat sig imod og slår i dag dørene op til sit ”No Noise”- butikskoncept. Et nyt initiativ, som går til kamp mod højtråbende logoer og kampagner, og i stedet hylder roen og stilheden.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.