Onsdag 25. maj 2016

Reklamer hitter i biografen

23. feb 16 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

Forbrugerne bombarderes dagligt med tusindvis af reklamebudskaber, hvoraf de fleste ignoreres. God underholdning, nye teknologiske muligheder og en ung kernemålgruppe er dog med til at et af de mindre annoncemedier – biografen – for fjerde år i træk kan prale af tocifret vækst i reklamesalget.

Relaterede artikler

Det behøver ikke nødvendigvis alt sammen at handle om nye, smarte teknologier, når snakken falder på, hvilke kanaler der for alvor rykker for virksomheder som annoncemedie i dag.

Nej, for fjerde år i træk er der tocifrede vækstrater at spore hos en af de ældre kanaler, biografreklame, på et dansk reklamemarked, der ellers i samme periode stort set er stagneret.

Dansk Reklame Film, som er ejet af Nordisk Film, er den største spiller på markedet herhjemme, og her ser direktør Theis Hector væksten som et resultat af mange års udviklingsarbejde, og en tæt dialog med kunderne.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.