Onsdag 23. april 2014

Søgefelt

Roskilde: Ikke bare underholdning...

18. dec 13 Kampagner Skrevet af Christian W. Larsen
0

Roskilde Festival gruppens Orange Innovation er sat i søen for at tænke initiativer ”rundt om festivalen.” Esben Danielsen fortæller om de nye aktiviteter, der dels læner sig ind i CSR-universet, og dels udvider fortællingen om musikken.

Musikken er trækplastret på Roskilde Festival, ingen tvivl om det, men i dag er der musikfestivaler overalt, så det skal tænkes nyt og alternativt, når Nordeuropas største musikfestival skal knopskyde helt nye aktiviteter uden for den nuværende ramme.

Der er ingen lette penge i musik, selv om Roskilde tiltrækker 130.000 gæster hvert år. Konkurrencen på det marked er stenhårdt.

– Der en bestemt ingen lette penge i festivaller, sagde Esben Danielsen, direktør i Orange Innovation, Roskilde Festival-gruppens laboratorium for helt nye aktiviteter. Han var inviteret som første keynote speaker til CSR-klubbens indledende møde.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.