Onsdag 3. september 2014

Så er det Brøndby-tid

20. feb 13 Kampagner Skrevet af Carsten Buhl
0

Er der stadig guld i grønsværen hos Brøndby? Eller er den gamle klub gået helt i hundene? Carlsbergs tidligere sponsorchef Carsten Buhl blogger om de (måske) nye, modige sponsorer i Brøndby.

Bundløst hul? På vej i Danmarksserien? Fallitbo? Uro i ledelsen? Fans i oprør!

Er det en cocktail, som sponsorer har lyst til?

De fleste render nok skrigende bort, men lad os lige se på et muligt fremtids-scenarie:  

Det er februar 2014, og selvom de fleste er optaget af de vinterolympiske lege, så skriver den danske verdenspresse om "miraklet i Brøndby".

Klubben ligger på 3. pladsen i Superligaen efter et solidt efterår, hvor god fight og et par dramatiske sejre over FCK hjemme og Nordsjælland på udebane har skabt en elektrisk stemning i klubben. Til de sidste kampe før Jul var der over 14.000 tilskuere og TV 3 sendte kampene i 3D med stor succes!

I Vilfort og Laudrup loungen flokkes de nye, modige sponsorer…

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.