Hvis der er noget i reklame-verdenen, der - ud over dyr med pels - kan tage førergreb på tårekanalerne, så er det i allerhøjeste grad mødre og børn.

Tænk eksempelvis på Procter & Gambles legendariske ”Thank You, Mom”-serie - og fra de hjemlige breddegrader ikke mindst Pandoras smukke ”The Unique Connection”.

Og nu er det tid til at hente Kleenex-servietterne frem igen - hvis ellers de fås i en bæredygtig udgave.

Denne gang er det SuperBrugsen, der er på spil - sammen med reklamebureauet Konstellation & Republica.

Parterne har opsat en baby-scanner i en butik, ved siden af den almindelige vare-scanner, og her kan gravide så gå hen og scanne deres runde maver.

Og ja - det er et reklamestunt, hvor de vordende kvinder og mænd, der prøver scanneren bliver optaget til en film, der skal introducere en ny ”babypakke” til de kommende forældre. Er man medlem af Coop er pakken endda gratis.

- Vi har valgt at introducere den nye babypakke udelukkende via vores egne, primært digitale kanaler. Til gengæld har vi satset på en kreativ præsentation af høj kvalitet, som vi tror, kan blive delt i stort omfang på de sociale medier, siger marketingchef Martin Dalsgaard Andersen, SuperBrugsen, i en pressemeddelelse.

Det hele er selvfølgelig klippet og redigeret, men det er blevet til en helt vidunderlig og meget anderledes reklamefilm - nyd den her.