Onsdag 20. august 2014

Skotte skal sælge teleselskab

02. jan 13 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

TDC’s fusionerede lavprisselskab Fullrate er i luften med et nyt reklameunivers, hvor en sparsommelig ”skotte” er frontfigur. Reklamebureauet UncleGrey står bag.

TDC-selskabet Fullrate er i luften med et nyt kommunikationsunivers, som følger i kølvandet på, at den danske telekæmpe i fjor fusionerede lavpris-selskaberne Fullrate og M1 som led i en større ændring af brandstrategien.

Bag den nye kampagne står reklamebureauet UncleGrey, som blev valgt efter en konkurrence mellem fire bureauer, hvilket samtidig betød et farvel til Fullrates velkendte ”Rent ud sagt”-reklameunivers, som bureauet Anew stod bag.

Den nye kommunikation går umiddelbart i en helt anden retning, da frontfiguren udgøres af en ”skotte” ved navn McCluskey.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.