Fredag 31. oktober 2014

SodaStream satser på Super Bowl

07. dec 12 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
0

SodaStream følger i kølvandet på læskedrikgiganter som Pepsi og Coca Cola og køber annonceplads ved Super Bowl. Dermed vil en spritny reklamefilm for verdens største producent af soda- og danskvandsmaskiner til hjemmet blive vist for over 100 millioner tv-seere verden over.

SodaStream, som for nylig havnede i stridigheder med bl.a. Coca Cola om en reklamefilm, har netop investeret i annonceplads under finalen i amerikansk fodbold, ”The Super Bowl”, der løber af stablen søndag den 3. februar 2013.

Aftalen betyder konkret, at en helt ny SodaStream-reklame vil blive vist i løbet af kampens fjerde quarter.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.