Søndag 20. april 2014

Søgefelt

Storcenter i guerilla-stunt

12. dec 13 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
1

Et af landets største shopping-centre, Fisketorvet i København, benyttede sig af, at handels-mekkaet omkring Kgs. Nytorv, og dermed den traditionelle juleskøjtebane, ligger i metrobygge-ruiner. Reklamebureauet Hjaltelin Stahl og medieudbyderen City Reklame stod bag storcentrets guerilla-stunt.

Hvor tager københavnerne hen i julemåneden, hvis de vil shoppe og stå på skøjter? Til Kgs. Nytorv, naturligvis. Men hov, Kgs. Nytorv og omegn er jo i disse tider lagt ned af larmende metrobyggeri...

Tja, og ”når katten er ude...”,  tænkte man hos ærkerivalen udi shopping-mekkaer, Fisketorvet, som derfor allierede sig med reklamebureauet Hjaltelin Stahl og medieudbyderen City Reklame for at benytte den kærkomne lejlighed til at udfordre handelslivet omkring Strøget og trække flere kunder ud på Vesterbro.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.