Esport-specialisterne hos RFRSH Entertainment offentliggjorde tirsdag aften endnu en sponsoraftale for virksomhedens stjernespækkede Astralis-team, der i forvejen har aftaler med fx Audi og Bestseller.

Denne gang med den tyskejede esportsportal eSports.com.

- Vi har indgået en aftale med eSports.com, som vil sikre både vores partner og Astralis massiv, kreativ eksponering samt en række nye måder at aktivere en sponsoraftale, lyder det fra Jakob Lund, medstifter af og salgsdirektør hos RFRSH Entertainment, i en pressemeddelelse.

- Over de seneste 16 måneder er Astralis vokset voldsomt som dansk og især som internationalt brand, og vi investerer løbende mange ressourcer i, at skabe nye kommunikationsformer og formater omkring holdet.

- Det er noget af det, vi vil arbejde videre med i det nye partnerskab, og folkene bag eSport.com understreger ambitionerne ved at indgå denne aftale, som med afstand er den største enkeltaftale, vi har lavet i RFRSH Entertainment, fortsætter Jakob Lund.

En markant aftale

Parterne har aftalt ikke at kommentere de økonomiske detaljer i sponsoraftalen, men der er tale om ”et flot, tocifret millionbeløb i kroner i en aftale, der løber over de kommende tre år”, lyder det i presseskrivet.

- Vi har længe været på udkig efter en stærk partner, der kan hjælpe os etablere eSports.com og sikre både bred og dyb eksponering af sitet og vores brand, siger Michael Broda, CEO for ESports.com.

- Vi har været i dialog med flere større internationale esports-organisationer, og jeg kan kun sige, at vi i RFRSH Entertainment har fundet den stærkeste, mest kreative og nytænkende organisation, der kan opstøves. Vi er utroligt glade for at kunne offentliggøre denne aftale med Astralis, som er kommet i stand via RFRSH, slutter han.