Forældre har det med at rose næsten alt, hvad deres børn laver til dem. Perleplader, fuglehuse, nøgleringe og sågar brød og kager. Og der er kun godt.

Men det er også en oplagt mulighed for at lave lidt sjov med forældrene. Og den mulighed udnyttede SuperBrugsen til at teste, om danske forældre alligevel har en grænse.

– Mange familier bager ekstra meget sammen i efterårsferien, og derfor ville vi undersøge, hvordan forældre ville reagere, hvis deres søde og storsmilende børn pludselig serverede dem noget, der måske ikke lige faldt i deres smag, fortæller Clare McNally, kreativ direktør hos Konstellation & Republica.

– Med alt vi gør, skal vi vise, at der er en forskel mellem SuperBrugsen og andre supermarkeder.

- Denne film er endnu et eksempel på, hvordan man kan kombinere taktiske og kundestrøms-skabende tiltag med branding, tilføjer SuperBrugsens marketingchef Martin Dalsgaard, der hentyder til filmens call to action om, at du kan komme forbi SuperBrugsen og få et gratis opskriftshæfte, samt en pakke økologisk gær, hvis du er medlem.