Den relativt nye fusion af Konstellation & Republica har fra starten haft en klar målsætning om et skarpere fokus på ”det kreative arbejde, der gør en forskel”, lyder det fra bureauerne.

– Det kan blandt andet ses på arbejdet for SuperBrugsen, hvor der siden december er produceret fire effektfulde reklamevideoer. Julefilmen, hvor børn køber ind i SuperBrugsen, gækkebrevs-eventen som øgede salget med 22 pct. i de travle påskedage og babyscanner filmen, der er blevet set mere end 1,1 million gange, siger partnerne.

I dag udkommer så den fjerde film, der involverer seks babyer og 15 kg frugt og grønt.

 – I SuperBrugsen vil vi gerne hjælpe familier til at spise sundt og varieret. Til at lancere vores nye ”høstpose” ønskede vi en skæv vinkel til de sociale medier, der samtidig skulle understøtte vores overordnede budskab om, at ”der er forskel”, siger Martin Dalsgaard Andersen, marketingchef i SuperBrugsen.

Kontaktchef Rikke Lerhøj fra Konstellation & Republica uddyber:

– Filmen gør op med den fordom, at børn ikke må lege med maden. Faktisk opfordrer vi til lidt mere griseri hjemme i de danske spisestuer. Det viser sig nemlig, at jo mere børn smager, ser, dufter, rører og moser maden, jo større chance er der for, at de ikke bliver kræsne senere hen i livet.

Du kan se filmen her: