Mandag 24. november 2014

TDC udvider samarbejde med rapper

15. mar 12 Kampagner Skrevet af Lars Hedegaard Pedersen
1

L.O.C. og TDC laver ny form for samarbejde, hvor en kunstner går uden om traditionelle kanaler og henvender sig direkte til sine fans sammen med en kommerciel samarbejdspartner.

 

Når L.O.C. udgiver sit nye album ”Prestige, Paranoia, Persona Vol. 1”, kan albummet downloades gratis fra TDC’s platforme i fem uger. Og vel at mærke kun hos TDC.

Strategien og konceptet er udtænkt af det digitale reklamebureau Subsero, som også står for eksekveringen af kampagnen, og Kristoffer Hamborg, adm. direktør hos Subsero betegner kampagnen som anderledes og nytænkende:

- L.O.C. kommer meget bredt ud med sin musik, og kan tilføre flere dimensioner til oplevelsen med ekstramateriale som remixes og behind the scenes-optagelser. TDC får samtidig opmærksomhed i en attraktiv og svært tilgængelig målgruppe, og styrker din sin brand position over for målgruppen.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.