Fredag 31. oktober 2014

Tempt: Not for the Innocent

21. dec 12 Kampagner Skrevet af Christian W. Larsen
0

Cidermarkedet er i frit fald, men til gengæld vokser RTD-markedet. Derfor relanceres ciderdrikken Tempt under payoff’et ”Not for the Innocent”, som både omfatter cider- og RTD varianterne.

Convenience buldrer frem. Inden for mad og inden for drikkevarer, altså på-forhånd-blandede-læskedrikke-med-sprut. Bacardi Breezer og Smirnoff Ice er de to store gorillaer i et marked, Royal Unibrew nu vil arbejde sig endnu mere ind i.

Det gør Unibrew nu i forvejen, idet bryggerigruppens blanding af vodka og danskvand med blåbær- og citrussmag, Skinny B*tch, allerede ligger på over 10% af RTD-markedet (Ready to Drink, red.). Og nu skal Dirty Passion, vodka med passionssodavand og koffein, fortsætte den fremgang.

Det er bureauet Montdor, der er hyret til at eksekvere opgaven, hvor de unge tænder på kommunikation med associationer a la ”sex” og ”party uartig”.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.