Tirsdag 24. maj 2016

Tom K i ny dansk reklameaftale

16. feb 16 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

Han har reklameret for SAS. For Audi. Og for Kræftens Bekæmpelse. Og nu har den danske Le Mans-stjerne Tom Kristensen indgået en ny reklameaftale. Denne gang med dæk-kæden Euromaster Danmark, der ejes af franske Michelin.

Dæk- og autoservicekæden Euromaster Danmark, der ejes af franske Michelin, har indgået et toårigt samarbejde med den danske Le Mans-legende Tom Kristensen.

I 2016 og 2017 skal han være med til at udbrede budskabet om vigtigheden af dækvalg og -håndtering i forhold til bl.a. sikkerhed, økonomi og kørselsbehov.

Tom Kristensen er i forvejen testkører for Michelin, og for Euromaster er han den rigtige mand at samarbejde med for at øge kendskabet til dæksikkerhed, mener Euromasters salgsdirektør Poul Riberholt:

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.