Lørdag 1. november 2014

Tryg i luften med ny kampagne

19. nov 12 Kampagner Skrevet af Christian W. Larsen
0

Den nye Tryg kommunikation er på gaden fra i dag i Danmark og Norge. Og den flytter sig fra den eksisterende ved at rumme både brand- og taktiske elementer, siger Steffen Lundgren Kristensen. Se den nye reklamefilm her.

Trygs nye kampagne buldrer fra i dag ud over rigtig mange store kanaler i Danmark og Norge. Der er tale om en brand-platform, der står på et nyt kreativt koncept, udviklet af Hjaltelin Stahl & Co.

Naturligvis er kernen i konceptet det samme som altid: ”Det handler om at være tryg.” Det er der intet mærkeligt i: ”Never change a winning game,” kunne man sige med diverse succesrige landstrænere. En forsikringskoncern, der hedder Tryg, har fået 30 meters forspring for konkurrenterne på en 100 meter. Men noget er nyt:

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.