Lørdag 25. oktober 2014

Trykkeri tager egen medicin

11. feb 13 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
1

Trykkerikoncernen LaserTryk.dk har netop brugt 4 mio. kr. på at udsende reklamemateriale til et syvcifret antal modtagere i fem lande. Resultat? Pænt uden at være prangende, lyder det.

Den grafiske branche bør vise, at den selv tror på tryksagen og formår at bruge mediet offensivt. Ellers kan man ikke forvente, at tryksagskøberne vil gøre det samme.

Sådan lød budskabet fra Anders Grønborg og Esben Mols Kabell, direktører i den aarhusianske trykkerikoncern LaserTryk.dk, i disse spalter sidste år.

Koncernen, der selv gør udstrakt brug af direct-mail-kampagner og reklametryksager, har nu taget den hidtil største dosis af sin egen medicin og i løbet af tre måneder sendt reklamemateriale ud i et oplag på over 1,2 mio. eksemplarer.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.