Hader du også reklamer, journalister, ananas på pizza og Trump? For ikke at nævne "Kunstig intelligens", kreative og...  
 
Så er du langtfra alene, men derimod med på noderne og en del af verdens største trend lige nu, lyder det i en ny kampagne fra den danske skotøjskæde Bianco. 
 
I kampagnens film leveres indsigten af en alvidende kunstig intelligens – Mary hedder robotten – der har set og overvåget alt det, der foregår på nettet. Og hun er ikke tvivl: Hate is so 2018
 
Bianco til kamp mod hadet 
 
Med kampagnen vil Bianco sætte fokus alt det had, der flyder rundt på især sociale medier, og det er naturligvis ment som en anti-had-kampagne. 
 
Ud over kampagnefilmen, der i disse dage drøner nettet rundt, omfatter indsatsen bl.a. også posters, der er skåret over samme ironiske læst som den, der kommer til udtryk i kampagnefilmen. 
 
Bureauet bag kampagnen er &Co. &Co Productions har produceret og Alexander Topsøe instrueret og redigeret kampagnefilmen, som du kan se herunder efterfulgt af credits: 
 
Hader du den? 

Credits: 

  • Kunde: Bianco 
  • Bureau: &Co 
  • Produktion: &Co Productions 
  • Instruktør: Alexander Topsøe 
  • Creative Director / Copywriter / Art Director: Thomas Hoffmann 
  • Copywriter: Johan Køhler 
  • Producer: Anne-Mette Lund 
  • Social Media Planner: Rasmus Philip 
  • Account Manager: Louise Rasmussen 
  • Client Director: Christian Grosen 
  • Sound Design: Freezone Sound Design 
  • Music: Bjørn Vidø 
  • Grading / VFX / Animation: Reset Film