Kan man komme sovende til succes ved fodbold-VM?

Næppe. Men DBU og madras-specialisterne hos TEMPUR har al fald gjort forarbejdet til at sørge for, at spillerne på herrelandsholdet får sovet godt om natten - og i en ny kampagne får vi andre lov at kigge med, når fodboldherrerne tester madrasser.

Men er de russiske hotellers senge ikke gode nok?

Næh, faktisk ikke. Christian Nørkjær, chef for herrelandsholdet, konstaterede forleden i BT, at "de madrasser, der var på hotellet, simpelthen ikke var gode nok. Så vi har lavet en aftale med TEMPUR, som skræddersyr topmadrasser, som passer til den enkelte spiller."

Og sammen med sit kreative bureau, MediaCom Beyond Advertising (MBA), har TEMPUR nu også søsat en kampagne, hvor en række af de danske landsholdsspillere medvirker – mens de tester madrasserne.

Kampagnen kører på social de kommende måneder, og ud over den netop lancerede film, som du kan se herunder, vil der også være et indslag med Allan Poulsen, der har været massør på landsholdet siden 1983.

MBA står også bag bumber ads og pre-rolls samt instore-materiale.

Spillere, trænere og den øvrige stab rejser den 11. juni til Anapa ved Sortehavet i Rusland, og DBU har sendt bl.a. topmadrasser i forvejen. Aftalen med TEMPUR omfatter madrasser, puder og rejsesæt (nakkepuder og sovebriller) til alle.

Se fodboldherrerne muntre sig på madrasserne her.