Articles tabs

Courses tabs (CT)

  • 19 nye film uden løftet pegefinger

    FREDAGSFILM: Penge- og Pensionspanelet sætter i 19 nye contentfilm og Facebook-siden "På Røven" fokus på unges økonomi. Uden at løfte pegefingeren. SE MED HER. 

    18. maj 2018
  • Mor har for dårlig samvittighed

    En ny kampagne fra Neutral skal gøre op med mødres dårlige samvittighed. Ingen produkter bærer budskaberne igennem. Det gør influencere til gengæld. To bureauer arbejder sammen om kampagnen.

    18. maj 2018
  • Alka driller curlingforældre igen

    Sidste år lancerede Alka Forsikring og kommunikations-bureauet Eiffel kampagnen Curling-bekendelser – der blev den næstmest sete reklamefilm på YouTube i 2017. Nu afsløres nye tåkrummende bekendelser. Se med her.

    17. maj 2018
  • Canon: Del din allerførste gang

    En ny, nordisk kampagne fra Canon giver mulighed for at tage et spritnyt EOS-kamera med i feriekufferten i tre uger. Eneste pris: At man tager billeder af sine ”firsts” – og er klar til at dele dem med verden. Uncle Grey er bureau-partner.

    17. maj 2018
  • Ny Velux-film brager derudad

    Velux er i luften med en ny purpose-dreven kampagnefilm, der spreder sig som en steppebrand på de sociale medier. Bag står & Co, Bacon og Martin de Thurah, og du kan se med her.

    16. maj 2018
  • Uncle bag bizar takeaway-kampagne

    Det har aldrig været så nemt at bestille takeaway til døren som i 2018. Selv katten Frans kan gøre det. Eller stuebirken. De har ført sære samtaler hos Uncle Grey – se bare her.

    16. maj 2018
  • Graver og Nadim i reklame-parløb

    Thomas Gravesen trækker atter trøjen over hovedet. Det sker i selskab med Nadia Nadim i LeoVegas Sports kommercielle kommunikation frem mod sommerens VM i fodbold.

    15. maj 2018
  • Bureau pepper arkitektur-brand op

    Dansk Arkitektur Center (DAC) råber højt med bl.a. et nyt knaldrødt logo, der skal give danskerne arkitektur på hjernen. Bag står Bruce Mau og det amerikanske bureau Massive Change Network.

    15. maj 2018
  • Kan du fløjte en Double Whopper?

    Burger King er igen i år en af hovedsponsorerne bag ”Vi elsker 90’erne”-festerne, og i den anledning har kæden sammen med &Partner og Montdor – og en vis DJ Aligator - taget fusen på et par sultne gæster. Se med her.

    15. maj 2018
  • Delaney i front for Niels Brock

    Uddannelsesinstitutionen Niels Brock er i luften med ny brandstrategi og første kampagne efter valget af Eiffel som lead-bureau. Kampagnen involverer bl.a. fodboldspilleren Thomas Delaney og Trygs CEO Morten Hübbe. Se med her.

    14. maj 2018
  • Bureau bag sprudlende nyhed

    Aqua d'Or er i luften med et nyt produkt, Sparkles, der er designet og udviklet af bureauet Everland. Another står for den tilknyttede kampagne. 

    14. maj 2018
  • Hårdtslående kampagne mod vold

    Danner og Nørgård Mikkelsen er bag en ny kampagne, ”Stop volden, før det er for sent”. Partnervold rammer desværre omkring 33.000 kvinder årligt. 

    11. maj 2018
  • HBO får PR ud af guerilla-stunt

    HBO Nordic skød sæsonpremieren på ”The Handmaid’s Tale” i gang med PR-stunt i København og influencer-aktivering. Revolt var partner på opgaven.

    11. maj 2018
  • Carlsberg hylder fodboldhistorien

    Carlsberg og DBU er i luften med en stor hyldestkampagne i anledningen af 40 års sponsor-parløb. Anledningen er VM i Rusland - og Yellow er bureauet bag. 

    09. maj 2018
  • Interflora: Pas på følsomme data

    Nogen kender dig endnu bedre end Google, NSA og Facebook, lyder budskabet i en ny film fra Interflora. Det kreative bureau på filmen er ikke ellers nyvalgte & Co., men derimod Interfloras SoMe-partner gennem det seneste års tid.

    09. maj 2018
  • Tuborg bruger den danske sangskat

    Tuborgs nye kampagne skydes i gang med et massivt musikalsk samarbejde. Mere end 30 danske kunstnere bidrager, og det er Wibroe, Duckert & Partners, der står bag ”Når”-kampagnen og dens mere end 300 unikke eksekveringer.

    09. maj 2018
  • Slagteri vil booste stoltheden

    Ny kampagne fra Danish Crown slår et slag for at styrke medarbejdernes og landmændenes stolthed over deres arbejdsplads. Første film har fin medvind, og kreativ partner er et lille københavnsk bureau. Se med her.

    08. maj 2018
  • KiMs sender Jørgen ud …

    Endnu engang får den folkekære, men drønirriterende Jørgen fra KiMs et twist, når den selvudnævnte konge sendes helt ud … til Silkeborg. Her får han et nyt job, der igen-igen har noget med chips at gøre.

    08. maj 2018
  • Danskere bag absurd Danone-film

    Yoghurt-brandet Danone udstiller tidens absurde og forvirrende madtrends i ny international kampagne. Et dansk bureau er de kreative drivkræfter bag, og du kan se med her. 

    07. maj 2018
  • Kendt kok og køer i øko-kampagne

    Vizeum og Friland Økologi står bag en ny økologisk kampagne, hvor kok og madskribent Louisa Lorang er bindeleddet mellem brand, kampagnebudskab og målgruppe. Også glade køer spiller en vigtig rolle.

    07. maj 2018