Courses tabs (CT)

  • Bio-intro skal sælge koncerter

    Et samarbejde mellem Dansk Reklame Film, Boye & Spellerberg og Nord Booking sender nu koncertaktuelle navne på det store lærred som intro/outro-trut. 

    16. januar 2018
  • Opel hitter med native-kampagne

    Opel melder om succes med en native-kampagne udviklet i nært samarbejde med e-mail-marketing-eksperterne fra Passendo. Næsten seks minutter tilbragte læserne i gennemsnit med annoncerne.

    16. januar 2018
  • Jaguar går nye reklameveje

    Det ikoniske bilbrand Jaguar har valgt en alt andet end vanlig tilgang til marketing i en ny kampagne. Budskabet er ”Disturb the Peace”, og redskabet er crowdsourcing faciliteret af danske Cosmic People.

    15. januar 2018
  • Ny kampagne gør op med myterne

    Er vagter bare muskel-dørmænd i nattelivet? Slet ikke, og netop den fordom vil Vagt- og Sikkerhedsindustrien med en ny kampagne nu gøre op med. Primetime er bureau, og Grow Productions har produceret filmen. Se med her.

    15. januar 2018
  • Tobakskæmpe vil skodde smøgerne

    Philip Morris - tobaksvirksomheden, der især er kendt for Marlboro-brandet - har sat sig et ambitiøst nytårsforsæt i en ny britisk kampagne: At stoppe med cigaretterne.

    12. januar 2018
  • Fashion film fra Udkantsdanmark

    FREDAGSFILM: Det hippe tøjmærke Le Fix er på markedet med en fashion film skabt over temaet Udkantsdanmark. Filmen, der indeholder en betydelig ironi, er produceret af Honeytrap Film med Ian Isak som instruktør. SE MED HER.

    12. januar 2018
  • CULT kaster sig også over e-sport

    Det danske energidrik-brand CULT rykker nu ind på e-sport-scenen med et ”væsentligt” sponsorat af det danske Counter Strike-hold Heroic, der i begyndelsen af 2017 også indgik en sponsoraftale med Danske Spil.

    11. januar 2018
  • Druk-kampagne tager hårdt fat

    Kan en 10-årig være alkoholiker? Nej, ikke rigtig, vel? Og så alligevel. Ny kampagne fra Alkohol & Samfund og TrygFonden sætter børn i en tankevækkende hovedrolle. Hjaltelin Stahl er bureauet bag. Se med her.

    11. januar 2018
  • Børn skaber reklamefilm for LEGO

    LEGO lod i fjor fire børn instruere en reklamefilm, der promoverer børns ret til at lege som et led i Unicefs #KidsTakeOver-kampagne. Se det fine resultat her.

    09. januar 2018
  • Fitness-kæde taler til de unge

    REPEAT er i luften med en ny film, der vil have de unge i tale og derfor bryder med den polerede fitness-kommunikation fra konkurrenterne. Gobsmack står bag, og du kan se med her.

    09. januar 2018
  • ZULU-brandet er blevet pink

    TV 2’s søsterkanal ZULU gik i går i luften med en ny brand-identitet, hvor den bærende farve er pink. Identiteten er udviklet in-house.

    09. januar 2018
  • Har du overvejet at sende et brev?

    Breve i postkassen er i dag en sjældenhed, og bl.a. derfor er gode gamle reklamebreve ved at genvinde fordums glans. To firmaer melder om fin effekt.

    08. januar 2018
  • Megen marketing er for dårlig

    Meget markedsføring er ikke strategisk tænkt eller eksekveret godt nok. Pilen peger på annoncørerne selv, fordi de ofte leverer for dårlige briefs til bureauerne, siger Peter Boris Kreilgaard fra Coop.dk.

    08. januar 2018
  • Danish Digital Award fornyr sig

    Danish Digital Award åbner nu døren for indsendelser. Det sker med et Advisory Board og flere ændringer i kategorierne, antal juryledere og mængden af Grand Prix’er, der er løftet til tre.

    05. januar 2018
  • Svag tiltro til programmatic

    Næsten hvert andet brand har mistet troen på programmatic på grund af bl.a. annoncesvindel. Hver femte vil skære ned, viser britisk undersøgelse.

    04. januar 2018
  • Stærke kræfter bag ny FCK-film

    I fjor fejrede FCK 25 års jubilæum, og året blev rundet af med en seværdig film, som har flere prominente navne blandt bidragsyderne. Se med her.

    03. januar 2018
  • Interflora smelter vore hjerter

    Brandhouse og Interflora er kendt for at gå egne veje, og deres nyeste kampagne er ingen undtagelse. En animationsfilm ”af episke dimensioner fortæller smukt en klassisk historie om den umulige kærlighed”.

    03. januar 2018
  • Vil du sælge, skal du hjælpe

    Purpose og purpose marketing fylder efterhånden meget som begreb. Men hvad er forskellen på de to? Går der kejserens nye klæder i den? Eller dækker de fine ord over en praksis, der kan bruges til at skabe gode løsninger og loyale kunder? 

    03. januar 2018
  • Adventslåge 4: Hvad er hemmeligheden?

    Den fjerde låge i vores adventskalender åbner ikke bare op for et nyt indblik i en succesfuld, kreativ kampagne, men også for at vinde årets adventspræmie – hvis du altså kan gætte, hvad de fire succesfulde kampagner har til fælles. 

    24. december 2017
  • Forsikringsfilm hitter på nettet

    En ny video fra Alm. Brands ungdoms-satsning Yndlings.dk er blevet lidt af et hit på de sociale medier. Filmen handler om unges angst for at undvære mobilen - Virtue Worldwide/Vice og OMD er bureaupartnere.

    22. december 2017