• Hvor er det dog bizart

    FREDAGSFILM: Der er mange bizarre bryllupstraditioner verden over, men en af dem er helt uden for skiven. Robert/Boisen & Like-minded og Gobsmack står bag tankevækkende film. SE MED HER.

    20. oktober 2017
  • Københavner-branding i fin finale

    Copenhagen Capacitys effektive kampagnekoncept There is more to our happiness – som Advice har været bureaupartner på – er nomineret til to priser ved den prestigefulde City Nation Brand Awards, der afholdes i London.

    20. oktober 2017
  • Cheasy satser på ung youtuber

    Arlas Cheasy-brand har succes med sin influencer-strategi, og netop nu udbygges satsningen med en webisode-serie i samarbejde med den unge youtuber Rasmus Noah. Serien er udviklet af Hjaltelin Stahl – og du kan se med her.

    20. oktober 2017
  • Men han var altså virkelig sød

    Voldtægt er en kriminel handling, der bør anmeldes – også selv om man kender gerningsmanden. Det er budskabet i en aktuel kampagne fra Rigspolitiet, som i sommer valgte Advice som bureau.

    19. oktober 2017
  • Fin pris til effektiv fynsk kampagne

    Et fynsk bureaus fem år lange kampagneindsats for at få syddanskerne til at vælge Hamburg Airport fremfor Billund og Kastrup har leveret varen. Og så er den netop blevet hædret med en amerikansk effektivitetspris.

    19. oktober 2017
  • Tilbudsaviserne er reddet

    FK Distribution og Geomatic indgår i et nyt samarbejde om segmentering af adresseløse forsendelser, så selv om PostNord indstiller leverancerne, har B2C-virksomhederne fortsat gode muligheder for at ramme kunderne.

    19. oktober 2017
  • UncleGrey og Bolia gjorde det igen

    Bolia.com og UncleGrey hev atter en gang trofæer hjem til Danmark, da Euro Effies blev uddelt i går aftes. Grey-netværket blev – ikke mindst takket være den nye Grey Nordic-enhed – den helt store bureau-vinder.

    18. oktober 2017
  • Adobe skruer op for transparensen

    Adobe vil skabe fuld gennemsigtighed i digital annoncering. Alle leverandører til Adobes mediekøbsplatform, Advertising Cloud, bliver nu forpligtet til fuld transparens om alle gebyrer. 

    18. oktober 2017
  • Fem danske vinder-chancer i Berlin

    Fem danske native-arbejder udført for så forskellige kunder som Nordea, Garnier og Lenovo er i finalen ved de globale Native Advertising Awards. Se de danske finalister her.

    17. oktober 2017
  • Hjerne-kampagne gik rent ind

    Årets ”Music Against Drugs”-kampagne, som Zupa og Volume har skabt sammen med Sundhedsstyrelsen, Roskilde Festival og Dansk Live, bød bl.a. på et usædvanligt eksperiment. Og en imponerede kampagne-rækkevidde.

    17. oktober 2017
  • Brandet Bendtner gør comeback

    Nicklas Bendtner er ikke blot tilbage i de rød-hvide landsholdsfarver. Brandet Bendtner er også på banen igen med en toårig aftale som global brandambassadør for danske Idhair.

    16. oktober 2017
  • Hele verden er ved at lære færøsk

    På en uge har det færøske sprog spredt sig til over 152 lande og antallet af mennesker i verden, der kan sige noget på færøsk, er femdoblet. Det skyldes en kampagne, som danske Mensch og færøske Sansir står bag.

    13. oktober 2017
  • Kan vi så få kammertonen, tak

    FREDAGSFILM: Nettet svømmer over af grov mobning, og det er Monica Lewinsky – ja, hende med Clinton – gået til kamp i mod med en seværdig kampagnevideo udviklet i samarbejde med BBDO New York. SE MED HER.

    13. oktober 2017
  • Ny film viser de usynlige smerter

    Gigtforeningen er i luften med en ny kampagnefilm, som skal øge forståelsen for, hvordan det føles at leve med gigt. Primetime er bureauet bag filmen, der er produceret sammen med Octopuss. Se med her.

    12. oktober 2017
  • Ny spejderfilm brager af sted

    Er danske unge en flok initiativløse luksusdyr? Ikke ifølge en ny kampagne fra Det Danske Spejderkorps, som lige nu har fået luft under vingerne på nettet. Bag kampagnen står Aller CP, Saftig.tv og Virtuel Retorik. Se med her.

    12. oktober 2017
  • Viralt danskheds-hit i fin finale

    Gorilla Media fik en flyvende start med det virale hit #JegErDansk. Nu er videoen – i konkurrence med arbejder fra bl.a. IKEA og BBC – i spil til prisen ”Best Viral Campaign” ved The Drums Social Buzz Awards.

    12. oktober 2017
  • Forsikrings-brand viser overskud

    I samarbejde med Markant Reklamebureau og The Woerks er GF Forsikring i luften med en ny film, der sætter fokus på en anden slags overskud end det økonomiske.

    11. oktober 2017
  • Fem gange EM-guld til Danmark

    UncleGreys Genesis II-arbejde for Weber vandt – ligesom &Co’s smukke ”Alt det vi deler”-film for TV 2 – dobbelt guld ved det uofficielle web-EM, Lovie Awards. I alt 23 priser fordelt på syv danske bureauer blev det til. Se alle vinderne her.

    11. oktober 2017
  • Syv danske finalister i London

    Tre bureauer, en instruktør og en kreativ jobjæger deler tilsammen syv danske finalepladser ved årets LIA – London International Awards. Også internationalt arbejde for to danske brands er sluppet igennem nåleøjet.

    11. oktober 2017
  • Bakkedal crowdsourcer reklamer

    Bakkedal fortsætter med at fokusere på hjemstavnen Thy i nye reklamefilm, som Dragsbæk-brandet i øvrigt – til dels – lader forbrugerne kreere. Twentyfive & Thirty er atter bureaupartner.

    11. oktober 2017