Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Analyse booster Haribo-potentiale

    Analysevirksomheden Quantic har data-dissekeret shopper-adfærd, salgskanaler, sortiment osv. for Haribo i Danmark, og det har givet pote: Nye projekter er i støbeskeen - og samarbejdet med detailkæderne er blevet bedre.

    27. april 2017
  • Dansk rekord ved London-award

    Den prestigefulde, kreative pris-festival D&AD har offentliggjort årets vindere, og danske cases tager i år ikke færre end 12 af de eftertragtede Pencils med hjem. De syv af dem går til & Co, mens UncleGrey napper to.

    26. april 2017
  • Hello Monday tager 5 web-Oscars

    Hele fem priser blev det til for Hello Monday ved Webby Awards 2017 – fire Winners og en People's Choice Award. Også UncleGrey snupper et af de eftertragtede trofæer.

    26. april 2017
  • Her er Fleggaards Casper C.-film

    Fleggaards branded content-serie med Casper Christensen i hovedrollen er i luften med første afsnit. Marvin Entertainment har skabt serien, og UncleGrey er bureauet bag. Se med her.

    26. april 2017
  • Branded content: Sådan får du succes

    På baggrund af sit arbejde med Fleggaard-serien med Casper Christensen kommer Kasper Frederik Colding her med sit syn på, hvordan succesrigt branded content kan skrues sammen, og hvad hans tanker om fremtiden for den type content er. 

    26. april 2017
  • To blyanter til & Co og momondo

    D&AD-festivalen er i gang med at uddele de eftertragtede blyanter, og allerede på førstedagen lander der to styk til en dansk case. Det er igen momondo og & Co/NoA’s ”The DNA Journey”, der vinder.

    25. april 2017
  • Byggemarked - nu med dværg

    En reklamefilm fra byggemarkedskæden 10-4 - med oldemor, Trump, et æsel og Danmarks mindste mand på rollelisten - er blevet lidt af et hit. GotFat Productions har produceret. Vi advarer mod bizarre scener...

    25. april 2017
  • Nu skifter Coca-Cola navn igen

    Om kort tid byder Coca-Cola igen på navneforandring. Denne gang hedder flaskerne dog ikke Martin, Louise, Helle og Mads, men bl.a. Hawaii, Bali, Ibiza og Miami. Kampagnen kommer også til Danmark.

    24. april 2017
  • LB Forsikring satser på TV

    Forsikrings-brandet LB Forsikring vil ikke længere være en velbevaret hemmelighed. Så i dag går selskabet på TV med en ny film udviklet af DDB. Spoiled Productions har produceret – og du kan se filmen her.

    24. april 2017
  • Lille adspend stigning i DK

    Den store reklameforbrugsundersøgelse fra Danske Medier er på gaden, og stigningen fra 2015 til 2016 er på 1,6 pct. Størst stigning er på radio og sportssponsering. Dagblade falder dramatisk, mens tv-annonceringen holder stand.

    24. april 2017
  • Reklamefolk genopliver FCK-medie

    Fodboldmediet Copenhagen Sundays - om FCK og livet omkring klubben - er genopstået som web-medie. Bag genoplivningen står to af de oprindelige stiftere - begge med rødder i marketing- og reklamebranchen.

    24. april 2017
  • TV-kampagne ramte plet

    To TV-spots har sikret VisitDenmark og en række turismepartnere betydelig gennemslagskraft i Tyskland. Tal fra Kantar Gallup viser, at 1,6 mio. tyskere sandsynligvis vil besøge Danmark på baggrund af reklamerne.

    24. april 2017
  • Stiv på den helt forkerte måde

    FREDAGSFILM: TrygFonden og Kræftens Bekæmpelse er i luften med en ny film, ”Spritstiv Speeddate”, der kækt beskriver alkohols negative indvirkning på scorechancerne. Robert/Boisen & Like-minded står bag. SE MED HER

    21. april 2017
  • Spies hitter med snydeferie

    Spies og Agenda Group har atter aktiveret Pyt-platformen, der opfordrer til en mere ubekymret tilgang til livet. Denne gang leverede parterne 30 grader i skyggen via en ”feriesimulator-boks” – og det var populært. Se med her.

    21. april 2017
  • Sig nu ordentligt farvel..!

    Mange virksomheder gør en dyd ud af at gøre det svært for kunderne at forlade butikken. Men det er en kortsigtet og skadelig strategi.

    21. april 2017
  • Se Carlsbergs nye Mikkelsen-film

    Skuespilleren Mads Mikkelsen er frontfigur i en ny britisk kampagne for Carlsbergs Export-brand. Danmark, og de lykkelige danskere er temaet. Se filmen her.

    20. april 2017
  • Underskud på data-kontoen er dyrt

    Kun ni pct. af de finansielle virksomheder ser sig selv som ”digital-first”, og det stiller dem dårligt i forhold til disruption-kometerne, viser ny rapport fra Econsultancy og Adobe. Løsningen ligger muligvis i wearables.

    20. april 2017
  • Fleggaard: Nu med content-komik

    En brandet komedieserie med Casper Christensen – skabt sammen med reklamebureauet UncleGrey - er grænsehandels-giganten Fleggaards nye våben i kampen om forbrugernes opmærksomhed. Se trailer for serien her.

    19. april 2017
  • Telenor-kampagne blev et hit

    Over 100 danske skoleklasser deltog i en konkurrence tilknyttet Telenors #digitalpænt-kampagne. Vinderen blev en skoleklasse fra Herfølge, der skød en seværdig video om de kedelige konsekvenser af digital mobning.

    19. april 2017
  • Bær-brand satser på tyvagtige dyr

    Amerikanske Driscoll’s vil øge danskernes kendskab til sit brand – og få os til at spise flere bær – med en ny kampagnefilm, hvor firbenede bærtyve er på spil. &Co har været bureau på opgaven, og du kan se med her.

    18. april 2017