Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • En opsang til marketers

    Det behøver ikke koste en bondegård at være innovativ. Danske marketers kan sagtens skalere erfaringerne fra Nike og Volvo Trucks, hvis de tør sætte fantasien fri og har de rigtige rådgivere.

    20. januar 2017
  • Matilde gik viralt på 24 timer

    En video, hvor Niklas Landin og René Toft duellerer i Bottle Flip med Matilde-flasker, er gået amok på nettet. Fx blev filmen set 1.200 gange i minuttet, da det gik hedest til. Hjaltelin Stahl er Arlas partner på ”Matilde Flip”-kampagnen.

    20. januar 2017
  • BKI brander sig sammen med Aarhus

    BKI bygger ny marketingstrategi op omkring et million-sponsorat af Aarhus 2017: ”Ingen aarhusianere skal være i tvivl om vores lokale forankring,” forklarer marketingchefen.

    20. januar 2017
  • Ellos.dk vil kåre YouTube-talent

    Ellos.dk er på vej med en kampagne, der skal spotte det nye danske YouTube-stjernefrø blandt en række populære danske bloggere. Talentprogrammet ”From Blogger to Vlogger by Ellos” er udviklet sammen med Gonzo Media.

    19. januar 2017
  • Ansvarlighed: Nu rykker det

    I 2017 vil det blive endnu mere tydeligt, at ansvarlighed er noget, virksomheder tager alvorligt. De unge, dygtige medarbejdere kræver det, og de stemmer både med kreditkortet og karrieren, lyder det fra Lene Hjorth, afdelings-direktør for koncern-CSR i Jyske Bank, i denne blog.

    19. januar 2017
  • The Hoff er nyt blikfang for 3

    Branding-bureauet Co+ og Klovn-instruktøren Mikkel Nørgaard står bag teleselskabet 3’s nye danske kampagne med ingen ringere end Baywatch-legenden David Hasselhoff i front. Det er ”awesome” - og du kan se de første film her.

    19. januar 2017
  • Her er de bedst omtalte brands i DK

    LEGO topper for femte år i træk YouGovs liste over de brands, der får mest positiv omtale. REMA 1000 og Netflix er dog lige i hælene, mens tech-giganter som Apple og Samsung rutsjer ned ad listen.

    18. januar 2017
  • Zulu prøver kræfter med VR

    TV 2 Zulu er i luften med en VR-film, der bl.a. skal markedsføre sidste sæson af den populære serie Sjit Happens, som ikke mindst er blevet lidt af et hit på TV 2 Play.

    18. januar 2017
  • Nyt bureau til bank-app

    Danske Lunar Way, der står bag bank-app’en af samme navn, har valgt nyt bureau. De første resultater er en ny visuel identitet - og en kampagne, der er i luften nu. Se med her.

    18. januar 2017
  • Voldborg går viralt for HK

    En ny kampagne fra HK adresserer usikkerheden omkring pensionsalderen. I front står vejr-fænomenet Voldborg - og kampagnen har på blot en uge haft et estimeret organisk reach på over en million. Revolt er bureauet bag.

    17. januar 2017