• Mads Mikkelsen er tilbage

    Skuespilleren Mads Mikkelsen skåler i din tipoldefars øl, når han tager endnu en magisk tur igennem Københavns gader på sin cykel. Det er trin 2 i kampagnen, der fejrer Carlsbergs 170 års fødselsdag.

    22. september 2017
  • Bureauer bygger LEGO-outdoor

    37.500 legoklodser er blevet til en outdoor-reklame i København for den nye animationsfilm LEGO Ninjago, der havde premiere i går. Vizeum og Posterscope står bag.

    22. september 2017
  • Gode historier skal sælge tæpper

    Jyske egetæpper vil via ”show it don’t tell it” positionere sig som ansvarlig virksomhed ud over ypperligt design og kvalitet. Brand Movers assisterer med strategien og eksekveringen i England, Tyskland og Frankrig.

    22. september 2017
  • Grand Prix uden mediebureau

    Ganske overraskende, men også retfærdigt, tildeltes ”Google Sheep View” Årets Rambuk Grand Prix. Og det til trods for, at kommunikationen var ren kreativitet og PR uden brug af et mediebureau.

    21. september 2017
  • Rambukken 2017: Her er vinderne

    Sansir, Liquidminds og Visit Faroe Islands blev de helt store triumfatorer, da vinderne af årets Rambuk-priser blev kåret ved Mediadagen 2017. Syv annoncører og 12 bureauer delte ni priser.

    21. september 2017
  • Marketing-hæder til B&O Play

    De har fanget et nyt og yngre segment – og stadig evnet at fastholde design og kvalitet. Sådan lyder en del af begrundelsen for, at B&O Play i dag modtager HBH Fondens markedsføringspris.

    21. september 2017
  • Bureau hitter med lamme-tv

    En kampagne for walisisk lammekød, skabt af reklame-bureauet Nørgård Mikkelsen, har skabt både dansk og udenlandsk opmærksomhed. Sågar BBC har omtalt det kreative danske ”Lambs LIVE”-projekt. Se med her.

    21. september 2017
  • Her er årets bedste radio-spot

    At lave gode radioreklamer kræver et særligt håndelag, og det har producer Lars Jul, som i år for tredje gang har vundet Prix Radio-trofæet for Årets Reklame – en slags radioreklamens Oscar på dansk grund. Lyt til vinderen her.

    20. september 2017
  • 8 danske bureauer i EM-finale

    Lovie Awards, der også kaldes web-EM, har offentliggjort årets finalister, og det tegner til at blive et rekordår med hele 15 danske arbejder i spil til priser. Ikke mindst Uncle Grey holder den danske fane højt.

    20. september 2017
  • Danskerne er blevet happy igen

    Optimismen boomer og den danske forbrugertillid er med 115 indekspoint nu på det højeste niveau, siden finanskrisen slog bunden ud af alting for snart ti år siden. Det viser Nielsens seneste Consumer Confidence Index.

    20. september 2017
  • Miinto rører ved følelserne

    Den danske modeplatform Miinto er i luften med den største marketingssatsning i virksomhedens historie – og en ganske bemærkelsesværdig en af slagsen. Kommunikation og strategi er skabt i samarbejde med &Co. Se ny film her.

    19. september 2017
  • Hvor er de kreative talenter?

    Det kan ikke være rigtigt, at The True Talent, TV 2’s talentpris, der er en del af The True Award-festen, hungrer efter flere indstillinger. Det her er jo en fin affyringsrampe for karrieren, så lad os høre branchens bedste danse på tasterne.

    18. september 2017
  • Bureau valgt til fødevare-branding

    Food Nation, et offentligt-privat partnerskab, der skal booste dansk fødevareeksport, har efter en pitch fundet det bureau, der skal brande indsatsen globalt. Se den første film her.

    18. september 2017
  • Hvad er Danmarks bedste firmanavn?

    Et godt firmanavn kan være guld værd, og den indsigt er omdrejningspunktet i en ny kampagneaktivitet fra Krak, hvor Danmarks bedste af slagsen skal kåres. Patchwork er bureaupartner.

    18. september 2017
  • Øl-brand i musikalsk gavehumør

    Royal Beer har stærke marketing-rødder i musikken, og i dag indleder brandet i samarbejde med Universal Music jagten på den artist, der skal have dette års Spinnup Legat.

    18. september 2017
  • Hvor svært kan det være?

    FREDAGSFILM: Den største kampagnesatsning nogensinde inden for handicap-idræt herhjemme er i luften. Den rummer bl.a. en stærk film, der allerede har fået virale vinger. Bureauet Sincera står bag. SE MED HER

    15. september 2017
  • Annoncøren skal i arbejdstøjet

    For at lette og smidiggøre samarbejdet mellem bureauer og annoncører, har Kreativitet & Kommunikation skabt en række anbefalinger til køb af kommunikationsydelser. Forventningsafstemning er nøgleordet.

    15. september 2017
  • Sidste udkald til Rambukken

    Mediadagen løber af stablen i VEGA på torsdag, hvor faglig inspiration blandes med kåringen af de bedste mediebureauer og annoncører. Der er kun få pladser tilbage, hvis du ønsker at blande mediestrategi med festivitas.

    15. september 2017
  • Online marketing kræver digital indfødsret…

    …eller et stort budget. Sådan lyder det fra ekspert fra Erhvervsakademi Aarhus, og hun bakkes op af CEO fra et af landets største bureauer inden for SEO.

    15. september 2017
  • Carlsberg bryder alle grænser

    I forlængelse af Carlsbergs 170 års fødselsdag lancerer Carlsberg en ny øl: Carlsberg 1883. I den forbindelse sender bryggeriet en kæmpe kampagne på gaden. Hele fortællingen bliver tilgængelig på alle medie-typer, og startskuddet sker i Berlingske Medias brands.

    15. september 2017