Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Her er Rockwools nye logo

    Danske Rockwool har fået ny, global brandidentitet, herunder nyt logo og purpose. Hill+Knowlton er bureauet bag indsatsen, der også rummer en ny virksomhedsfilm.

    28. februar 2017
  • Danske bureauer hjælper Hay globalt

    Det danske møbel- og interiørbrand Hay er i luften med en nyt globalt brandsite, der bl.a. er blevet rost i Forbes Magazine. Bag står de danske digitalbureauer Impact (lead) og 1508.

    28. februar 2017
  • Nu skal du drikke insektjuice

    Den københavnske start up Insekt KBH har udviklet en juice, baseret på fårekyllinger. Målet er at spiselige insekter skal ind i danskernes daglige fødevare-forbrug, og nu har Iværksætterfonden skudt en halv mio. kroner i projektet.

    28. februar 2017
  • Digitale trends, du skal kende i 2017

    I 2017 er det ikke trinvise forandringer, der udfordrer CMO'en. Der er snarere tale om en flodbølge af ændrede vilkår og virkemidler, som sætter virksomheder, herunder CMO'en, under et betydeligt pres, vurderer fem Mediabrands-profiler.

    28. februar 2017
  • Saatchi hjælper de fødende

    På den fjerde køretur med stafetten i Out of Home Media Challenge myldrer passagererne i linje 5A ud af en fødende kvinde og dramatiserer derved travlheden på landets fødegange.

    27. februar 2017
  • Uncle holder dobbelt-prisfest

    Et website, skabt til Ny Carlsberg Glyptotekets meget roste Rousseau-udstilling, har vundet to internationale priser. UncleGrey står bag - med Relax We Are The Good Guys som digital production agency.

    27. februar 2017
  • Tre Marke-Ting, du skal gøre nu

    I 2017 forudser Forrester Research, at 30 procent af alle CEO’s vil fyre deres CMO, fordi de ikke har de rigtige evner. De rigtige evner – eller talenter – er et af tre parametre, der enten kommer til styrke eller svække din digitale marketing i år.

    27. februar 2017
  • Danske Spil dropper siloerne

    Flere og flere tværgående projekter er en af årsagerne til, at Danske Lotteri Spil nu ryster marketingposen grundigt og bl.a. siger farvel til den hidtidige brand management-tankegang.

    24. februar 2017
  • Én mio. ser hver uge tv via streaming

    Danmarks nye seermåling viser, at tv-indhold bruges af flere end hidtil antaget – og at mange ser tv-indhold både gennem streaming og traditionelt tv.

    24. februar 2017
  • Illusion skal forebygge ulykker

    Reklamebureauet DDB har udviklet en ny kampagne for cyklistforbundet, der benytter sig af en optisk illusion, som forhåbentligt vil reducere antallet af højresvingsulykker. Kampagnen skal gøre cyklister opmærksomme på faren, få sekunder før de befinder sig i en potentiel højresvingsulykke.

    24. februar 2017