Articles tabs

Courses tabs (CT)

  • Stor premiere på dansk VM-reklame

    Når Danmark lørdag møder Peru ved fodbold-VM, vil TrygFonden annoncere à la Super Bowl: En storslået 60 sekunders reklamefilm, skabt til tv – og placeret allerførst i pausen i årets hidtil største sportsbegivenhed. 

    15. juni 2018
  • Hotelkæde frisker sig selv op

    Scandic er i luften med et nyt kommunikationskoncept, der skal skabe et bedre match mellem opfattelsen af brandet og den oplevelse, hotel-brandet leverer i dag. Se med her.

    15. juni 2018
  • Kom nu ind i kampen

    Center for Ludomani går i dag i luften med en kampagne, der skal give mange betting-reklamer modspil. Bates Y&R har skabt kampagnen. Se en anderledes kampagne-film her.

    14. juni 2018
  • Egmont-bureau lancerer fitness-æg

    Danæg er i markedet med en ny økologisk fitnesslinje, og til at løfte lancerings-kampagnen har virksomheden valgt at entrere med Egmont Publishings content marketing-bureau. 

    14. juni 2018
  • Energi-selskab er i stødet

    NRGi giver topchefen, medarbejdere og andelshavere elektrisk stød i en kampagne, der er kommet solidt fra start. Et relativt ukendt bureau samt Wavemaker og M2 Film har eksekveret.

    14. juni 2018
  • Telmore i gigant-rebranding

    Telmore er gennem 18 år vokset til landets tredjestørste private mobilselskab med flere end 700.000 kunder. I foråret overtog Telmore det mindre selskab Plenti, og nu er det tid til at relancere det samlede selskab. Nord DDB er bureau-partner.

    14. juni 2018
  • Bedstemødre hacker for Stofa

    Bredbånds-giganten Stofa er i luften med en kampagne for et nyt computer-sikkerhedsprogram. Og hvis du synes, det lyder kedeligt, så se med her. Robert/Boisen & Like-minded er bureauet bag ide og eksekvering.

    13. juni 2018
  • Hareide dropper eget reklame-forbud

    Landstræner Åge Hareide har altid afvist af have personlige sponsorer, men da en af hans tidligere ungdomsspillere henvendte sig for at få ham til at blive reklameblikfang for et norsk kosttilskud i Danmark, takkede han ja.

    13. juni 2018
  • Volvo hylder det vigtigste - på 10 sek

    Ny kampagne fra Volvo bygger stemninger op med et anderledes og meget kort filmformat. Det handler bl.a. om at tappe ind i målgruppens medieadfærd, lyder det fra Forsman & Bodenfors, der er bureauet bag.

    12. juni 2018
  • Effektiv politisk kampagne fra HK

    Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen bad i foråret danskerne om forslag til bedre arbejdsmiljøregler - og det fik han. Ikke mindst takket være en digital kampagneplatform fra HK, der sikrede over en tredjedel af samtlige forlag.

    11. juni 2018
  • Kreative blæksprutter med et formål

    Et år efter lanceringen fejrer Octopuss, at det purpose-drevne produktionsselskab har støttet 10 vandprojekter rundt om i verden. Det sker meget passende på World Ocean Day.

    08. juni 2018
  • Bureau varmer op for landsholdet

    FREDAGSFILM: I morgen går det løs mod Mexico i den sidste kamp, inden VM kalder - og opvarmningen i dag? Den står bureauet Frankly for. SE MED HER.

    08. juni 2018
  • Just Eat-kampagne hylder kokkene

    Takeaway-giganten Just Eat er i luften med en ny kampagne - og denne gang er det kokkene og restauratørerne, der er i fokus. Bag kampagnen står det kreative bureau Barkas.

    08. juni 2018
  • Derfor blev ishockey-VM en succes

    En ny tilgang til at sælge en sportsevent som et underholdningsprodukt udviklet sammen med bureauet Another var opskriften bag en af de mest succesfulde sportsbegivenheder nogensinde i Danmark.

    08. juni 2018
  • Tiden Flyver … stadig

    Det er kun et år siden, at Kræftens Bekæmpelse og TrygFonden lancerede Røgfri Fremtid, og bevægelsen har flyttet rigtig meget siden da. Nu er den ny kampagne klar. Det er tid til handling. &Co. og Newland står bag filmen

    08. juni 2018
  • Kampagne søger YouTube-talenter

    En kampagne for en ny frugtdrik skal positionere Sun Lolly-brandet over for ”unge voksne”. Kampagnen er skabt af brandets faste bureau i samarbejde med Splay Networks.

    07. juni 2018
  • Populær oste-kampagne er tilbage

    Efter tre års effektiv europæisk oste-massage skyder Mejeriforeningen nu i eget navn Ost & ko-kampagnen i gang på dansk grund. Bag kampagnen står – ikke et bureau – men et hold af garvede freelancere.

    06. juni 2018
  • Fars Dag-kampagne rammer plet

    En kampagne fra Kræftens Bekæmpelse - kreeret af Robert/Boisen & Like-minded op til Fars Dag - er på kort tid nået ud til 2,5 mio. danskere. Og det er målgruppens voksne børn, der ser ud til at gøre forskellen. Se kampagnefilm her.

    05. juni 2018
  • Detail-gigant går til reklamefilmen

    FREDAGSFILM: Dansk Supermarked skifter i dag navn til Salling Group, og det markeres bl.a. med en ny seværdig reklamefilm signeret Agency Spring og M2 Film. SE MED HER. 

    01. juni 2018
  • Bureau rebrander detail-gigant

    Dansk Supermarked vender tilbage til rødderne med det nye navn Salling Group. Navneskiftet bakkes op af nyt logo, ny brandidentitet og en kampagne, som reklamebureauet Agency Spring står bag.  

    31. maj 2018