Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Ellos.dk vil kåre YouTube-talent

    Ellos.dk er på vej med en kampagne, der skal spotte det nye danske YouTube-stjernefrø blandt en række populære danske bloggere. Talentprogrammet ”From Blogger to Vlogger by Ellos” er udviklet sammen med Gonzo Media.

    19. januar 2017
  • Ansvarlighed: Nu rykker det

    I 2017 vil det blive endnu mere tydeligt, at ansvarlighed er noget, virksomheder tager alvorligt. De unge, dygtige medarbejdere kræver det, og de stemmer både med kreditkortet og karrieren, lyder det fra Lene Hjorth, afdelings-direktør for koncern-CSR i Jyske Bank, i denne blog.

    19. januar 2017
  • The Hoff er nyt blikfang for 3

    Branding-bureauet Co+ og Klovn-instruktøren Mikkel Nørgaard står bag teleselskabet 3’s nye danske kampagne med ingen ringere end Baywatch-legenden David Hasselhoff i front. Det er ”awesome” - og du kan se de første film her.

    19. januar 2017
  • Her er de bedst omtalte brands i DK

    LEGO topper for femte år i træk YouGovs liste over de brands, der får mest positiv omtale. REMA 1000 og Netflix er dog lige i hælene, mens tech-giganter som Apple og Samsung rutsjer ned ad listen.

    18. januar 2017
  • Zulu prøver kræfter med VR

    TV 2 Zulu er i luften med en VR-film, der bl.a. skal markedsføre sidste sæson af den populære serie Sjit Happens, som ikke mindst er blevet lidt af et hit på TV 2 Play.

    18. januar 2017
  • Nyt bureau til bank-app

    Danske Lunar Way, der står bag bank-app’en af samme navn, har valgt nyt bureau. De første resultater er en ny visuel identitet - og en kampagne, der er i luften nu. Se med her.

    18. januar 2017
  • Voldborg går viralt for HK

    En ny kampagne fra HK adresserer usikkerheden omkring pensionsalderen. I front står vejr-fænomenet Voldborg - og kampagnen har på blot en uge haft et estimeret organisk reach på over en million. Revolt er bureauet bag.

    17. januar 2017
  • Influencer-kampagne gav pote

    MediaCom har styrket Influencer-kompetencerne, og det har skabt fine resultater for flere kunder. Fx har en kampagne på mediet Musical.ly med stor succes promoveret filmen ”SYNG” for United International Pictures.

    17. januar 2017
  • Reklamer booster BNP

    Der er rigtig mange arbejdspladser og økonomisk gevinst i reklameindustrien og de ringe, den skaber, siger Deloitte i en ny analyse om værdien af reklamer på tværs af EU’s markeder.

    16. januar 2017
  • Behov for en østrogen-revolution

    Online shopping herhjemme er gennemsyret af mænd og maskulin tankegang. Det koster på bundlinjen. Der er brug for en østrogen-revolution, mener den tidligere online marketingchef Jonathan Løw.

    16. januar 2017