Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Postbuddet hedder jo Facebook

    Flaskehalsen peger i sidste ende på virksomhedens egen afklaring, når vi navigerer i den nye medievirkelighed. Vi har fuld frihed til at tænke os om. Men vi vil så gerne have nogen til at holde os i hånden. 

    29. marts 2017
  • Telenor: Gå digitalt eller dø

    Det store norsk-ejede teleselskab Telenor fik en lussing via en shitstorm i 2012, men brugte den til at revurdere hele forretningen. Nu er digitaliseringen ved at være i mål efter en kolossal indsats.

    29. marts 2017
  • Fodboldfans ramt af sær sygdom

    Divisionsforeningen varmer op til slutspillet i Superligaen med en film om en mystisk lidelse, der lige nu rammer mange fodboldfans. RelationsPeople og den kreative duo Lisbet Krøll og Thomas Nørgaard står bag.

    29. marts 2017
  • Bureau vinder million-udbud

    Slots- og Kulturstyrelsen har fundet den partner, der bl.a. skal få flere danskerne til at tune ind på digitale radiokanaler. Et kommunikationsbureau vandt foran fire konkurrenter med et bud til 9,8 mio. kr.  

    29. marts 2017
  • Nice and easy er ikke nok

    Customer experience-tankegangen kræver mere end convenience. Der skal skabes varige minder, hvis kunderne skal huske brandet. Implement Consulting Group havde taget den differentierende medicin, da de sendte Joseph Pine på podiet.

    29. marts 2017
  • Nettet er den nye reklame-konge

    2017 bliver året, hvor der for første gang globalt bruges flere annoncekroner på netbårne medier end på TV, spår mediebureauet Zenith. 

    28. marts 2017
  • Carlsberg: Content løfter brandet

    Content marketing er groft sagt den lækre, involverende film, der flytter virksomheders brand equity. Men glem ikke den taktiske kommunikation, lyder det fra Carlsberg.

    28. marts 2017
  • SAS og MediaCom i fin finale

    En dansk SAS-case fra MediaCom og GroupM er i finalen ved I-COM Data Creativity Awards. Awarden anses for at være blandt de fineste i verden på sit felt - kombinationen af datahåndtering og kreativitet.

    28. marts 2017
  • Show it don’t tell it

    Det var en fantastisk opgave, Vestas og Copenhagen Film Company gennemførte, da de skabte kommunikationen omkring Lake Turkana Wind Park. Giftige slanger og en forræderisk vind var nogle af problemerne.

    28. marts 2017
  • Outdoor-kæmpe melder alt udsolgt

    Annoncørerne trykker på speederen og køber outdoor-reklamer i stor stil. Det kan mærkes hos AFA JCDecaux, der nu kan melde om alt udsolgt. Igen.

    28. marts 2017
  • MTV vil producere dansk igen

    For første gang i fem år lancerer MTV nu et lokalt produceret tv-format i Danmark. Programmet bliver en lokal version af det amerikanske klip-show Ridiculousness, der er et af de mest sete programmer på MTV.

    28. marts 2017
  • En pumpe til forskel

    Endelig en god, gammeldags corporate film. Grundfos hylder grundlæggeren, Poul Due Jensens dyder i en ny film, der er en rejse igennem historien, hensigten og perspektivet. M2 Film har assisteret.

    27. marts 2017
  • Stor bøde til forsikringsmægler

    Aon Private Consulting Forsikringsmæglere sendte breve og ringede til flere tusinde danskere, der ellers havde frabedt sig det. Det koster nu selskabet en bøde på 200.000 kroner.

    27. marts 2017
  • Dur dit indhold overhovedet?

    Flere og flere virksomheder oplever, at deres indhold ikke når helt ud i hjørnerne til målgrupperne. Forbrugerne lever jo i et ”content shock”, og derfor skal brugen af indhold tænkes grundigt igennem.

    27. marts 2017
  • Danske bureauer scorer platin

    I fjor lancerede Gorenje-brandet ASKO en nordisk kampagne, #inspiredbyscandinavia, der nu har resulteret i tre priser – to af platin - til det danske bureau bag ved internationalt, kreativt awardshow, hvor det blev til masser af dansk metal.  

    24. marts 2017
  • Tre net-firmaer politianmeldt

    Forbrugerombudsmanden har politianmeldt tre virksomheder for at stå bag abonnementsfælder. Bag to af firmaerne står rigmanden Magnus Kjøller, der i dag arbejder som Business Angel fra Dubai.

    24. marts 2017
  • Hvordan lyder en burger…?

    Den svenske burgerkæde Max har taget lydbølger og lytte-bøffer i brug for at promovere den nye burger ”Grand Deluxe Umami”. Det er der kommet en noget utraditionel kampagne ud af - hør selv med her.

    24. marts 2017
  • & Co-film hitter i New York

    Reklamebureauet & Co. har fået ikke færre end seks finalepladser ved den kreative New York-prisfest Andy Awards. Det er bureauets arbejde for momondo og TV 2, der hædres.

    23. marts 2017
  • Google-bashing er populært

    De store, globale platforme, Google, YouTube og Facebook får læsterlige tæsk i øjeblikket. Men pas på med Google-bashing, siger Paw Saxgren, vi misser det store billede, hvis vi blot peger fingre.

    23. marts 2017
  • En reklamemand i Tech-sas

    Mange normale bureaufolk tager til SXSW for at opsnappe en idé, der kan omsættes til et konkret projekt for en kunde. Peter Boye tager til Austin, Texas, for at blive inspireret og få udsyn.

    23. marts 2017