Courses tabs (CT)

  • ReklameBingo skuffer annoncører

    De store annoncører lægger årligt millioner af kroner i TV 2’s reklameblokke, og det ligner ikke noget at straffe loyale kunder ved at pålægge dem en tvang, siger Dansk Annoncørforening. TV 2 afviser kritikken.

    23. februar 2018
  • Sådan får dit brand kærlighed

    En undersøgelse fra mediegiganten Oath viser, hvad forbrugerne lægger særlig vægt på, når de evaluerer virksomheders brands og dermed også, hvad marketingfolk bør have for øje, hvis de vil vinde forbrugernes hjerter.

    23. februar 2018
  • Når Halo misser

    Det er useriøst, når Jakob Rachmanski fra Halo Agency i indlægget ”Når kampagner misser målet” skyder på Sundhedsstyrelsens kampagner og kampagners effektivitet. Der mangler dokumentation for påstandene, mener styrelsen. 

    23. februar 2018
  • Se live-OL på storskærme

    Discovery sender live-tv på storskærme outdoor i de fire største byer i Danmark. ”Det er første gang, reklamer sendes live i det omfang”, siger Anthony Lim, Discoverys CMO.

    22. februar 2018
  • Værsgo: Her er en hadereklame

    Den danske skotøjskæde Bianco er i luften med en kampagne, hvor tidens tendens til at hade alt og alle tages under kærlig behandling. &Co er bureauet bag, og du kan se, om du hader den her.

    21. februar 2018
  • Sådan kan nødhjælp også se ud

    En ny brandplatform fra Folkekirkens Nødhjælp skal gøre op med det traditionelle syn på nødhjælp og vise danskerne, at mennesker i nød kan hjælpes på mange forskellige og innovative måder. Bureaupartner er &Co. Se med her.

    20. februar 2018
  • Når kampagner misser målet

    BLOG: Spiser du fisk flere gange om ugen? Hvor meget frugt og grønt spiser du om dagen? Er du holdt op med at ryge? Fødevarestyrelsen og Sundhedsstyrelsen bruger hvert år mange millioner kroner på oplysningskampagner, som har til formål at ændre folks usunde vaner.

    19. februar 2018
  • Forsikringsbrand satser på content

    Gjensidige Forsikring er ude med et nyt kampagneunivers, der ikke mæler et ord om forsikring – men om børnefamilier, teknologi, generationer og nærvær. Et ungt content-bureau står bag, og kommunikationen er kommet flot fra start.

    19. februar 2018
  • Sygeplejersker i charmeoffensiv

    Sygeplejerskernes alsidige kompetencer skal frem i lyset og belønnes bedre. Derfor lancerer Dansk Sygeplejeråd i dag en ny kampagnefilm, som Primetime og Shoot Happens står bag. Se med her.

    19. februar 2018
  • Nu taler Skoda også til følelserne

    Skoda er i luften med en ny stor brandkampagne, der skal få danske familier til at se det tjekkiske bilmærke som andet og mere end et fornuftigt bilvalg. &Co er bureauet bag, og du kan se med her.

    19. februar 2018
  • Tøffe slår næven i bordet

    FREDAGSFILM: Stig Tøfting kræver, at "det fand'me skal være i orden" i en ny kampagne for værkstedskæden QuickPot. Fat Pigeon og Frame by Frame står bag. SE MED HER. 

    16. februar 2018
  • Christian Eriksen scorede kassen

    Interflora og Danmarks største fodboldstjerne lige nu, Christian Eriksen, ramte plet. Valentinsdag blev omdøbt til Christian Eriksendag, og det var medvirkende til at give Interflora.dk en rekordstigning på 30 pct. i salget af blomster.

    16. februar 2018
  • Bureau tryller for design-ikon

    Lampe-klassikeren PH 5 har fået nyt look – og en lillesøster – og til at skabe lanceringsfilmen valgte Louis Poulsen et dansk bureau, der tidligere har leveret prisvindende arbejde til globale brands som Jaguar, TV 3 og Nike. Se filmen her.

    16. februar 2018
  • Telmore hitter med niche-content

    TELMORE indgik i fjor et video content-samarbejde med "Vi Elsker Serier", et nichemedie for seriefans. En ROMI på 2,4 kom der ud af indsatsen, som fortsætter i år.

    15. februar 2018
  • Svensk brand viser absolut alt

    Vodka-brandet Absolut vil med en reklamefilm, hvor medarbejderne i svenske Åhus er klædt helt af, bevise, at det er en meget transparent virksomhed. BBH er bureauet bag, og du kan se med her.

    15. februar 2018
  • Her er de gode Valentine's Day film

    Et utal af virksomheder tapper ind i agendaen, og ikke mindst i Valentine’s Day. Creuna har valgt nogle af de bedre eksempler, og de kommer her.

    14. februar 2018
  • Bureau booster nyt Coke-produkt

    Coca-Cola har netop introduceret sin nye iste, Fuze Tea, på det danske marked, og lige nu ruller en større aktiverings-indsats ud på tværs af en række forskellige medier. Essencius er lead på satsningen.

    14. februar 2018
  • Ægte følelser fanget af webcam

    Kantar Millward Browns facial coding værktøj hjalp Rådet for Sikker Trafik med at skabe emotionelt stærke kampagnefilm. &Co og Bates Y&R var bureauerne bag de to film.

    13. februar 2018
  • Toyota satser på OL og nye bureauer

    Med to nye danske brand-ambassadører - og bistand fra et nyt bureau-hold - fyrer Toyota i forbindelse med vinter-OL op under den største brandingkampagne i årevis. Se to nye kampagnefilm her.

    13. februar 2018
  • Her er verdens bedste kampagner

    Gunn 100 er på gaden, og den rapport fortæller historien om de 100 mest award-vindende kommercielle kampagner. &Co’s fornemme bidrag placerer bureauet på en plads som nr. 21, mens Lego og TV 2 er de bedste danske annoncører.

    12. februar 2018