Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Heineken: Inspiration er godt

    FREDAGSFILM: Det bliver ikke større, end når gigant-brands og et stort netværk kopierer danske annoncørers og bureauer arbejde. Tjek denne seneste reklamefilm ud for Heineken. SE MED HER.

    28. april 2017
  • Bare én mere om dagen...

    Sammen med bureauet Geelmuyden Kiese er Dansk Gartneri i luften med en treårig kampagne, der skærer ud i pap, hvorfor vi i hvert fald bør spise ét stykke frugt eller grønt mere om dagen. To kendte komikere hjælper til, og du kan se med her.

    27. april 2017
  • Saxnæs: Opskriften på viral succes

    De fleste budskaber er stadig indefra-og-ud-kommunikation. Totalt ligegyldig for alle andre end afsenderen. Budskaber skal have en krog til modtagerens identitet, hvis de skal slå igennem, mener Morten Saxnæs fra &Co.

    27. april 2017
  • Coca-Cola skruer op for musikken

    Coca-Cola har en stærk tradition for at bruge musik i brandingen, og i morgen lancerer læskedrikskæmpen et nyt musikkoncept, Coke Music, herhjemme i samarbejde med Universal Music.

    27. april 2017
  • Musik-kampagne med flot effekt

    En kampagne på det sociale medie musical.ly for Copenhagen Records og Carpark North har givet fine resultater. Influencer-bureauet SMAC Agency stod bag - og fire unge ”musers” bar effekten igennem.

    27. april 2017
  • Danske Spil satser på eSport

    eOddset hos Danske Spil er ny sponsor for det danske Counter Strike-hold Heroic. Den kommercielle partneraftale er faldet på plads via RFRSH Entertainment.

    27. april 2017
  • Analyse booster Haribo-potentiale

    Analysevirksomheden Quantic har data-dissekeret shopper-adfærd, salgskanaler, sortiment osv. for Haribo i Danmark, og det har givet pote: Nye projekter er i støbeskeen - og samarbejdet med detailkæderne er blevet bedre.

    27. april 2017
  • Dansk rekord ved London-award

    Den prestigefulde, kreative pris-festival D&AD har offentliggjort årets vindere, og danske cases tager i år ikke færre end 12 af de eftertragtede Pencils med hjem. De syv af dem går til & Co, mens UncleGrey napper to.

    26. april 2017
  • Hello Monday tager 5 web-Oscars

    Hele fem priser blev det til for Hello Monday ved Webby Awards 2017 – fire Winners og en People's Choice Award. Også UncleGrey snupper et af de eftertragtede trofæer.

    26. april 2017
  • Branded content: Sådan får du succes

    På baggrund af sit arbejde med Fleggaard-serien med Casper Christensen kommer Kasper Frederik Colding her med sit syn på, hvordan succesrigt branded content kan skrues sammen, og hvad hans tanker om fremtiden for den type content er. 

    26. april 2017
  • Her er Fleggaards Casper C.-film

    Fleggaards branded content-serie med Casper Christensen i hovedrollen er i luften med første afsnit. Marvin Entertainment har skabt serien, og UncleGrey er bureauet bag. Se med her.

    26. april 2017
  • To blyanter til & Co og momondo

    D&AD-festivalen er i gang med at uddele de eftertragtede blyanter, og allerede på førstedagen lander der to styk til en dansk case. Det er igen momondo og & Co/NoA’s ”The DNA Journey”, der vinder.

    25. april 2017
  • Byggemarked - nu med dværg

    En reklamefilm fra byggemarkedskæden 10-4 - med oldemor, Trump, et æsel og Danmarks mindste mand på rollelisten - er blevet lidt af et hit. GotFat Productions har produceret. Vi advarer mod bizarre scener...

    25. april 2017
  • Nu skifter Coca-Cola navn igen

    Om kort tid byder Coca-Cola igen på navneforandring. Denne gang hedder flaskerne dog ikke Martin, Louise, Helle og Mads, men bl.a. Hawaii, Bali, Ibiza og Miami. Kampagnen kommer også til Danmark.

    24. april 2017
  • LB Forsikring satser på TV

    Forsikrings-brandet LB Forsikring vil ikke længere være en velbevaret hemmelighed. Så i dag går selskabet på TV med en ny film udviklet af DDB. Spoiled Productions har produceret – og du kan se filmen her.

    24. april 2017
  • Lille adspend stigning i DK

    Den store reklameforbrugsundersøgelse fra Danske Medier er på gaden, og stigningen fra 2015 til 2016 er på 1,6 pct. Størst stigning er på radio og sportssponsering. Dagblade falder dramatisk, mens tv-annonceringen holder stand.

    24. april 2017
  • Reklamefolk genopliver FCK-medie

    Fodboldmediet Copenhagen Sundays - om FCK og livet omkring klubben - er genopstået som web-medie. Bag genoplivningen står to af de oprindelige stiftere - begge med rødder i marketing- og reklamebranchen.

    24. april 2017
  • TV-kampagne ramte plet

    To TV-spots har sikret VisitDenmark og en række turismepartnere betydelig gennemslagskraft i Tyskland. Tal fra Kantar Gallup viser, at 1,6 mio. tyskere sandsynligvis vil besøge Danmark på baggrund af reklamerne.

    24. april 2017
  • Stiv på den helt forkerte måde

    FREDAGSFILM: TrygFonden og Kræftens Bekæmpelse er i luften med en ny film, ”Spritstiv Speeddate”, der kækt beskriver alkohols negative indvirkning på scorechancerne. Robert/Boisen & Like-minded står bag. SE MED HER

    21. april 2017
  • Spies hitter med snydeferie

    Spies og Agenda Group har atter aktiveret Pyt-platformen, der opfordrer til en mere ubekymret tilgang til livet. Denne gang leverede parterne 30 grader i skyggen via en ”feriesimulator-boks” – og det var populært. Se med her.

    21. april 2017