• Her er årets bedste radio-spot

    At lave gode radioreklamer kræver et særligt håndelag, og det har producer Lars Jul, som i år for tredje gang har vundet Prix Radio-trofæet for Årets Reklame – en slags radioreklamens Oscar på dansk grund. Lyt til vinderen her.

    20. september 2017
  • 8 danske bureauer i EM-finale

    Lovie Awards, der også kaldes web-EM, har offentliggjort årets finalister, og det tegner til at blive et rekordår med hele 15 danske arbejder i spil til priser. Ikke mindst Uncle Grey holder den danske fane højt.

    20. september 2017
  • Danskerne er blevet happy igen

    Optimismen boomer og den danske forbrugertillid er med 115 indekspoint nu på det højeste niveau, siden finanskrisen slog bunden ud af alting for snart ti år siden. Det viser Nielsens seneste Consumer Confidence Index.

    20. september 2017
  • Miinto rører ved følelserne

    Den danske modeplatform Miinto er i luften med den største marketingssatsning i virksomhedens historie – og en ganske bemærkelsesværdig en af slagsen. Kommunikation og strategi er skabt i samarbejde med &Co. Se ny film her.

    19. september 2017
  • Hvor er de kreative talenter?

    Det kan ikke være rigtigt, at The True Talent, TV 2’s talentpris, der er en del af The True Award-festen, hungrer efter flere indstillinger. Det her er jo en fin affyringsrampe for karrieren, så lad os høre branchens bedste danse på tasterne.

    18. september 2017
  • Bureau valgt til fødevare-branding

    Food Nation, et offentligt-privat partnerskab, der skal booste dansk fødevareeksport, har efter en pitch fundet det bureau, der skal brande indsatsen globalt. Se den første film her.

    18. september 2017
  • Hvad er Danmarks bedste firmanavn?

    Et godt firmanavn kan være guld værd, og den indsigt er omdrejningspunktet i en ny kampagneaktivitet fra Krak, hvor Danmarks bedste af slagsen skal kåres. Patchwork er bureaupartner.

    18. september 2017
  • Øl-brand i musikalsk gavehumør

    Royal Beer har stærke marketing-rødder i musikken, og i dag indleder brandet i samarbejde med Universal Music jagten på den artist, der skal have dette års Spinnup Legat.

    18. september 2017
  • Hvor svært kan det være?

    FREDAGSFILM: Den største kampagnesatsning nogensinde inden for handicap-idræt herhjemme er i luften. Den rummer bl.a. en stærk film, der allerede har fået virale vinger. Bureauet Sincera står bag. SE MED HER

    15. september 2017
  • Annoncøren skal i arbejdstøjet

    For at lette og smidiggøre samarbejdet mellem bureauer og annoncører, har Kreativitet & Kommunikation skabt en række anbefalinger til køb af kommunikationsydelser. Forventningsafstemning er nøgleordet.

    15. september 2017
  • Sidste udkald til Rambukken

    Mediadagen løber af stablen i VEGA på torsdag, hvor faglig inspiration blandes med kåringen af de bedste mediebureauer og annoncører. Der er kun få pladser tilbage, hvis du ønsker at blande mediestrategi med festivitas.

    15. september 2017
  • Online marketing kræver digital indfødsret…

    …eller et stort budget. Sådan lyder det fra ekspert fra Erhvervsakademi Aarhus, og hun bakkes op af CEO fra et af landets største bureauer inden for SEO.

    15. september 2017
  • Carlsberg bryder alle grænser

    I forlængelse af Carlsbergs 170 års fødselsdag lancerer Carlsberg en ny øl: Carlsberg 1883. I den forbindelse sender bryggeriet en kæmpe kampagne på gaden. Hele fortællingen bliver tilgængelig på alle medie-typer, og startskuddet sker i Berlingske Medias brands.

    15. september 2017
  • Hvilken sko ville du hjælpe?

    Forsikringsselskabet If er aktuel med en ny kommunikationsplatform med fokus på hjælpsomhed. Kampagnen er kommet godt fra start, og der er meget mere i vente. Advance er bureauet bag.

    14. september 2017
  • Epica: danske bureauers chance

    Det globale Epica Awards adskiller sig fra andre awards på ét punkt: Her bestemmer fag-journalister fra branchemedier, hvem der skal vinde, og danske bureauer har særdeles gode erfaringer i Epica-regi.

    13. september 2017
  • Fullrate skifter fuldstændig stil

    Tidligere var TDC-ejede Fullrate synonym med gul discount på det danske mobil- og bredbåndsmarked, men fra i dag er turkis tech-begejstring positionen. Another og Designit har assisteret på rejsen.

    12. september 2017
  • Lokale koncerter blev kæmpehit

    Som en del af Royal Beers Tak Rock-univers tog Carpark North i august på en 24 timers turné til otte ”rockløse steder” på Danmarkskortet. Det har givet flotte resultater – og netop nu er et nyt TV-spot i luften. Se med her.  

    12. september 2017
  • Modig pige skabte forretning

    En kæk pige i bronze, udtænkt af McCann for investeringsselskabet State Street Global Advisors, kunne andet end at vinde kreative priser. Hun sikrede også en betydelig vækst i kundens omsætning.

    12. september 2017
  • TV 2 Play: Nu også med reklamer

    TV 2’s streamingtjeneste TV 2 Play er i luften med et delvist reklamefinansieret abonnement, hvilket kan være godt nyt for annoncører, der kan se fidusen i at målrette reklamer til specifikke segmenter.

    12. september 2017
  • Boliger til alle drømmene

    Himmerland Boligforening er igen i offensiven med et visuelt univers, der ”sætter ord på drømmene”. Aalborgensiske Det nye sort assisterer på rejsen.

    12. september 2017