Articles tabs

Courses tabs (CT)

  • Brugere skaber reklamefilmen

    OnePlus lader sin næste reklamefilm blive instrueret af brugerne. Det er samtidig historien om et smartphone-brand, der inddrager sit community i alt fra branding til produktoptimering.

    23. april 2018
  • Bureau bag alternativ talentkåring

    I dag hylder Berlingskes Nyhedsmagasin de 100 største talenter i dansk erhvervsliv – men PenSam og FOA Ungdom har sendt et alternativ på gaden: Velfærdens Talent 100. Eiffel er bureauet bag kampagnen. Se med her.

    20. april 2018
  • Lille bureau bag miljøkampagne

    En ambitiøs brandingkampagne for Svanemærket og EU-Blomsten fortæller lige nu danskerne, hvorfor de skal vælge miljømærkede produkter. 11 detailkæder er med i satsningen. Lille københavner-bureau står bag. Se filmen her.

    20. april 2018
  • Dansk lingeri-kampagne går globalt

    Triumph er i luften med en ny global kampagne, ”Together we Triumph”, signeret det internationale bureau VCCP. Udgangspunktet er en prisnomineret kampagne, som et dansk bureau står bag.

    19. april 2018
  • Machine learning fylder flyene op

    Datamining og medieoptimering på tværs af landegrænser har givet Norwegian luft under vingerne. Lavprisselskabet har ved hjælp af machine learning bl.a. øget salget med 14 pct.

    19. april 2018
  • Carlsberg vinder på patos

    Flere og flere store brands eksponerer deres værdier og troværdighed i videokampanger. Men virker det? UserTribe har testet fem store videokampagner, hvor dansk hygge, øl og Mads Mikkelsen kom ud på toppen.

    17. april 2018
  • Stor-kampagne for dansk hygge

    Det britiske bureau Fold7, der bl.a. har skabt Carlsbergs Mads Mikkelsen-film, står bag en ny film, der – sammen med flere andre initiativer – skal markedsføre København i Sverige og UK. Mål din "hygge-count" og se filmen her.

    17. april 2018
  • Arla hitter med kæk kampagne

    Arla går til stålet i første del af en utraditionel kampagne signeret Hjaltelin Stahl, der skal sætte skub i en debat om den ofte meget polariserede sundhedsdebat herhjemme. Det er lykkedes over al forventning.

    11. april 2018
  • Bureau bag ny produktlancering

    Firmaet bag de trekantede Sun Lolly-is sender nu også en saftevand på markedet. Lancerings-kampagnen er i luften, og bureauet bag fortæller her, hvordan man positionerer en ny saftevand i et i forvejen koncentreret marked.

    11. april 2018
  • Bureau hjalp it-konsulenthus i Vegas

    Xact Consulting var på vej til en stor IBM-konference i Las Vegas og manglede bl.a. en visuel identitet til et nyt produkt. Et dansk bureau leverede varen.

    11. april 2018
  • Spies genopliver kendt slogan

    Spies genopliver et velkendt slogan i en seværdig kampagne fra rejseselskabet, hvor en vejrmaskine på en strand i Thailand er omdrejningspunktet. Bag kampagnen – der kører i otte lande - står Robert/Boisen & Like-minded.

    06. april 2018
  • Global akvavit-kampagne er dansk

    Opland Aquavit – Norges mest solgte af slagsen – indtager nu USA og Tyskland og relanceres samtidig i Skandinavien. Reklamebureauet Nørgård Mikkelsens afdeling i København er bureauet bag repositionering og kampagne.

    05. april 2018
  • Tøffe og QuickPot er tilbage

    Værkstedskæden QuickPot nåede meget bredt ud med deres første film med fodboldikonet Stig Tøfting i hovedrollen. Nu er opfølgeren - hvor vi får at vide, hvad sommerdæk egentligt foretager sig om vinteren - her.

    05. april 2018
  • Roadmovie skal sælge benzin

    Om kort tid søsætter INGO i Danmark en ny reklameserie – en række film om en ung mand med en alvorlig udfordring: Han har ingen stedsans. Overhovedet. Se med her.

    04. april 2018
  • Røg-kampagne sætter stærke spor

    En anti-rygestartkampagne fra Sundhedsstyrelsen – skabt af bureauet Advice - har haft klar effekt, viser nye tal fra Gallup. Nu går kampagnen ind i næste fase.

    03. april 2018
  • Kvindesamfund hitter med porno

    Dansk Kvindesamfund har i samarbejde med verdens tre største pornosites lanceret en "pornofilm" i sin kamp mod hævnporno. Bag filmen, der allerede er kommet bredt ud, står bureauet Gorilla Media.

    03. april 2018
  • Ny konstellation hjælper købmænd

    Bureauet Butter og Gobsmack Productions står bag en ny ambitiøs fiktionsserie, Konflikt, for de De Samvirkende Købmænd. Se med her.

    03. april 2018
  • Hvorfor stjæle, når man kan dele?

    GoMore ”taler” ud over Knippelsbro og driller BMW her op til Påsken. På den anden side er det ene selskab måske med til at ”føde” brugere hen til det andet?

    28. marts 2018
  • Teamet er det stærkeste

    McCann Health Nordic står bag en ny global kampagne for den svenske medico-virksomhed, Getinge. ”Vi redder liv ved at arbejde sammen,” er det underliggende budskab.

    27. marts 2018
  • Premier Is går i offensiven

    Med sne og minusgrader er der langt til is, der smelter i sommervarmen. Men Premier Is vil vinde kampen om det danske ismarked og sætter tidligt ind med den største kampagne i virksomhedens historie. Kunde & Co står bag.

    26. marts 2018