Articles tabs

Courses tabs (CT)

  • Hummels russiske LGBT-kampagne fortsætter i København

    Hummel udnyttede VM til at sende en hilsen til de russiske værter og landets diskrimination af LGBT+ personer. Nu fortsætter den under Pride-ugen.

    14. august 2018
  • Bureaukonstellation bag et nyt kærlighedens alfabet

    Copenhagen Pride nærmer sig, og som optakt er lgbt+ ungdom gået i gang med en kampagne, hvor Agency Spring x Zupa har udviklet et nyt kærlighedens alfabet.

    13. august 2018
  • Arla løb en gigant-risiko

    Med ”Mælk uden Mælk”-kampagnen løb Arla en kæmpe risiko. En markedsleder bør altid tænke sig ekstra om, når man som Arla vil ”informere” danskerne om, at der er mange sandheder om mælk, mener Jacob Holst Mouritzen fra Mindshare.

    10. august 2018
  • Ny kampagne skal få unge til tandlægen

    Unge hader dårlig mundhygiejne, men dropper tandlægen. Det paradoks skal en ny tegnefilmkampagne signeret et lille Grenå-bureau – som bejler til landets mindre tandklinikker – gøre op med.

    07. august 2018
  • Gjensidige bliver fødselshjælper

    Et af Nordens største forsikringsselskaber, Gjensidige, går nye marketingveje og forbereder vordende forældre til fødslen ved hjælp af Virtual Reality (VR). Se med her.

    02. august 2018
  • Katjes bag kulørt vegetar-kampagne

    Slik-producenten Katjes er i luften med en kampagne, hvor der bejles til unge, kvindelige forbrugere med et lyserødt univers. Målet er at vise, at vegetarisk slik kan være farverigt, sjovt og lækkert.

    01. august 2018
  • Danske Spil sætter rekord med TV 2

    VM-fodboldfeberen raser – også selv om Danmark er ude - og det kan mærkes hos TV 2’s annoncører – fx afvikler Danske Spil netop nu den mest succesfulde enkeltstående kampagne i Oddsets historie.

    12. juli 2018
  • SPAR er ude med nyt univers

    Efter 2 år med brandplatformen ”En af de lokale” er SPAR nu klar til at præsentere næste kapitel i fortællingen om den lokale købmand med en ny, integreret kampagne, der har komikeren Anders Grau i hovedrollen. Another er stadig bureauet bag.

    12. juli 2018
  • Burger King – nu med brandbil

    Out of Home Medias bureau-konkurrence ”Stafetten” er i luften igen, og de første busser triller allerede rundt i bybilledet. En af dem er skabt af &Partner for Burger King – og den har vakt international opmærksomhed.

    12. juli 2018
  • Mercedes-kampagne har medvind

    Københavnerne er vilde med Mercedes-Benz’ nye koncept City Escapes, der giver mulighed for kvit og frit at låne en ny A-Klasse. Satsningen har genereret både salg og leasing – og Mercedes i Tyskland viser nu stigende interesse.

    11. juli 2018
  • Tag cyklen som i en Carlsberg-film

    Husker du Carlsbergs reklamefilm med skuespilleren Mads Mikkelsen, der i rollen som filosof cyklede gennem Københavns gader? Nu kan du selv tage en tur på en af de specialdesignede Velorbis-cykler – og få en kold øl efter turen. Yellow er bureau - ny film her.

    10. juli 2018
  • Folkekirkens Nødhjælp: Vi tog fejl

    Roskilde Festival er sådan cirka det mest aktuelle emne, man kan tage udgangspunkt i lige nu, hvis man vil have et budskab igennem – og det gør Folkekirkens Nødhjælp – ganske effektivt - igen i år. Se med her og hør hvorfor.

    04. juli 2018
  • Uncle global lead på Somersby

    Carlsbergs 10 år gamle cider-brand, Somersby, der i dag sælges i flere end 60 lande, skal repositioneres globalt – og Uncle Grey er lead bureau på opgaven. Se med her.

    03. juli 2018
  • Bureau bag ny webserie for Scandic

    Hotelkæden Scandic møver sig ind i Kødbyen, og i den forbindelse har kæden valgt - sammen med bureauet Hjaltelin Stahl - at bevæge sig ud af hotelverdenens normale marketing comfort zone. Se med her.

    02. juli 2018
  • Shopping center igen på pris-kurs

    De kan noget med marketing i Rødovre Centrum: Centeret er netop blevet nomineret til hele fem internationale priser ved shopping centrenes Oscar kaldet Solal Marketing Award.

    27. juni 2018
  • App forvandler had til kærlighed

    Jimmy Durmaz blev efter Sveriges VM-nederlag i weekenden udsat for racistiske angreb på bl.a. SoMe. Derfor har bureauet og virksomheden bag FulFiltret, der gør hadefulde ord kærlige, relanceret app'en.

    27. juni 2018
  • Succes tvinger kampagne på pause

    En kampagne fra Hjerteforeningen, der skal få danskerne til at melde sig til hjerteredderkurser, har på halvanden måned nået over en tredjedel af det mål, der var sat for to år. Så nu holder den lige pause. Bureauet bag er Hjaltelin Stahl.

    27. juni 2018
  • Hjaltelin Stahl lægger smokey eyes

    Ny cross-media kampagne for Københavns Lufthavns Tax free-shop bæres af tre danske influencers og DJ-kollektivet Den Sorte Skole. Og af bureauet bag: Hjaltelin Stahl.

    26. juni 2018
  • Bendtner tryller for duft-brand

    Nicklas Bendtner, Mathias Zanka Jørgensen og den spanske tennisstjerne Fernando Verdasco udfordrer hinanden i en ny kampagne fra designbrandet Paco Rabanne. I Danmark håndteres kampagnen af Starcom.

    25. juni 2018
  • Roskilde sætter ord på gråzonerne

    Om kort tid myldrer musikglade mennesker fra hele verden ind på årets Roskilde Festival til livsglæde, musik, fællesskab - og sex. Men er der nu sagt ja? Eller var det et nej? Ny kampagne fra Volume tager fat på gråzoner og respekt.

    22. juni 2018