Articles tabs

Courses tabs (CT)

  • Danske Spil sætter rekord med TV 2

    VM-fodboldfeberen raser – også selv om Danmark er ude - og det kan mærkes hos TV 2’s annoncører – fx afvikler Danske Spil netop nu den mest succesfulde enkeltstående kampagne i Oddsets historie.

    12. juli 2018
  • SPAR er ude med nyt univers

    Efter 2 år med brandplatformen ”En af de lokale” er SPAR nu klar til at præsentere næste kapitel i fortællingen om den lokale købmand med en ny, integreret kampagne, der har komikeren Anders Grau i hovedrollen. Another er stadig bureauet bag.

    12. juli 2018
  • Burger King – nu med brandbil

    Out of Home Medias bureau-konkurrence ”Stafetten” er i luften igen, og de første busser triller allerede rundt i bybilledet. En af dem er skabt af &Partner for Burger King – og den har vakt international opmærksomhed.

    12. juli 2018
  • Mercedes-kampagne har medvind

    Københavnerne er vilde med Mercedes-Benz’ nye koncept City Escapes, der giver mulighed for kvit og frit at låne en ny A-Klasse. Satsningen har genereret både salg og leasing – og Mercedes i Tyskland viser nu stigende interesse.

    11. juli 2018
  • Tag cyklen som i en Carlsberg-film

    Husker du Carlsbergs reklamefilm med skuespilleren Mads Mikkelsen, der i rollen som filosof cyklede gennem Københavns gader? Nu kan du selv tage en tur på en af de specialdesignede Velorbis-cykler – og få en kold øl efter turen. Yellow er bureau - ny film her.

    10. juli 2018
  • Folkekirkens Nødhjælp: Vi tog fejl

    Roskilde Festival er sådan cirka det mest aktuelle emne, man kan tage udgangspunkt i lige nu, hvis man vil have et budskab igennem – og det gør Folkekirkens Nødhjælp – ganske effektivt - igen i år. Se med her og hør hvorfor.

    04. juli 2018
  • Uncle global lead på Somersby

    Carlsbergs 10 år gamle cider-brand, Somersby, der i dag sælges i flere end 60 lande, skal repositioneres globalt – og Uncle Grey er lead bureau på opgaven. Se med her.

    03. juli 2018
  • Bureau bag ny webserie for Scandic

    Hotelkæden Scandic møver sig ind i Kødbyen, og i den forbindelse har kæden valgt - sammen med bureauet Hjaltelin Stahl - at bevæge sig ud af hotelverdenens normale marketing comfort zone. Se med her.

    02. juli 2018
  • Shopping center igen på pris-kurs

    De kan noget med marketing i Rødovre Centrum: Centeret er netop blevet nomineret til hele fem internationale priser ved shopping centrenes Oscar kaldet Solal Marketing Award.

    27. juni 2018
  • App forvandler had til kærlighed

    Jimmy Durmaz blev efter Sveriges VM-nederlag i weekenden udsat for racistiske angreb på bl.a. SoMe. Derfor har bureauet og virksomheden bag FulFiltret, der gør hadefulde ord kærlige, relanceret app'en.

    27. juni 2018
  • Succes tvinger kampagne på pause

    En kampagne fra Hjerteforeningen, der skal få danskerne til at melde sig til hjerteredderkurser, har på halvanden måned nået over en tredjedel af det mål, der var sat for to år. Så nu holder den lige pause. Bureauet bag er Hjaltelin Stahl.

    27. juni 2018
  • Hjaltelin Stahl lægger smokey eyes

    Ny cross-media kampagne for Københavns Lufthavns Tax free-shop bæres af tre danske influencers og DJ-kollektivet Den Sorte Skole. Og af bureauet bag: Hjaltelin Stahl.

    26. juni 2018
  • Bendtner tryller for duft-brand

    Nicklas Bendtner, Mathias Zanka Jørgensen og den spanske tennisstjerne Fernando Verdasco udfordrer hinanden i en ny kampagne fra designbrandet Paco Rabanne. I Danmark håndteres kampagnen af Starcom.

    25. juni 2018
  • Roskilde sætter ord på gråzonerne

    Om kort tid myldrer musikglade mennesker fra hele verden ind på årets Roskilde Festival til livsglæde, musik, fællesskab - og sex. Men er der nu sagt ja? Eller var det et nej? Ny kampagne fra Volume tager fat på gråzoner og respekt.

    22. juni 2018
  • The Hoff er igen på spil for 3

    Siden starten af 2017 har David Hasselhoff som reklame-frontfigur målbart styrket brandet og øget salget hos teleselskabet 3 - og nu er den amerikanske skuespiller klar til en ny runde for det danske brand. Se med her.

    18. juni 2018
  • Stor premiere på dansk VM-reklame

    Når Danmark lørdag møder Peru ved fodbold-VM, vil TrygFonden annoncere à la Super Bowl: En storslået 60 sekunders reklamefilm, skabt til tv – og placeret allerførst i pausen i årets hidtil største sportsbegivenhed. 

    15. juni 2018
  • Hotelkæde frisker sig selv op

    Scandic er i luften med et nyt kommunikationskoncept, der skal skabe et bedre match mellem opfattelsen af brandet og den oplevelse, hotel-brandet leverer i dag. Se med her.

    15. juni 2018
  • Kom nu ind i kampen

    Center for Ludomani går i dag i luften med en kampagne, der skal give mange betting-reklamer modspil. Bates Y&R har skabt kampagnen. Se en anderledes kampagne-film her.

    14. juni 2018
  • Egmont-bureau lancerer fitness-æg

    Danæg er i markedet med en ny økologisk fitnesslinje, og til at løfte lancerings-kampagnen har virksomheden valgt at entrere med Egmont Publishings content marketing-bureau. 

    14. juni 2018
  • Energi-selskab er i stødet

    NRGi giver topchefen, medarbejdere og andelshavere elektrisk stød i en kampagne, der er kommet solidt fra start. Et relativt ukendt bureau samt Wavemaker og M2 Film har eksekveret.

    14. juni 2018