Medieoverblik, tidsbesparelser og mere målrettet markedsføring. Livet bliver lettere for professionelle medieindkøbere med adgang til det nye planlægningsværktøj Fagbladsguiden.dk – skriver folkene bag den nye portal, der er søster til printguiden.dk, som på blot to år er blevet media- og reklamebureauernes foretrukne online-værktøj. Her er mere end 250 dagblade og magasiner i dag repræsenteret. Adm. direktør Thomas Rosendal er idémanden bag begge medieportaler:

– Printguiden.dk er blevet meget positivt modtaget af både medier og medieindkøbere. Målet er at opnå samme succes med Fagbladsguiden.dk ved at skabe et direkte og mere professionelt link mellem de to grupper. Fagbladsmarkedet er stort, fragmenteret og i fortsat vækst. Derfor er der også her behov for et fuldt medieoverblik til medieindkøbere og optimal opmærksomhed for fagbladene i det stærkt konkurrenceprægede annoncemarked

Fagbladsguiden.dk lanceres først med flere end 600 fagblade og deres basis medieprofiler og udgivelsesinformation. Dernæst kontaktes alle fagbladene individuelt omkring en udvidet profil og eksklusiv adgang til medieportalens mange muligheder – herunder selektiv medieinformation og Direct Marketing-modulet.

peng