Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Giga-spambøde til taxaselskab

    Taxa 4x35 sendte sms’er ud til +27.000 mobilnumre for at informere om, at samarbejdet med bestillings-app-leverandøren, ClickATaxi, var stoppet. Det koster nu taxaselskabet en bøde på 250.000 kroner.

    11. januar 2017
  • Skærmstørrelsen betyder noget

    Vi shopper stadig mere via mobile enheder, men det er fortsat på de større skærme, de største netindkøb foretages. Dårlig navigation og dårligt design på de små skærme er en del af forklaringen.

    14. december 2016
  • Mobilkalender sælger bøffer

    Den danske steak-restaurant MASH har sammen med bureauet Brandmobile opfundet en skrabe-julekalender til mobilen. Målet er naturligvis salg, men kalenderen sikrer også folkene bag MASH værdifuld viden.

    13. december 2016
  • Start-up melder om mobil-succes

    Mens displayannoncer måler klikrater i promiller, så kan den danske tilbuds-app Catsj prale af langt bedre resultater for annoncørerne på mobilen.

    09. november 2016
  • VVS-kæmpe vælger mobilbureau

    VVS-grossisten Brødrene Dahl har sat sig for at optimere sin mobile kommunikation med kunderne, og har derfor indgået samarbejde med et bare to år gammelt strategisk mobilbureau og konsulenthus.

    04. november 2016
  • 3 faktorer driver mobilreklamer

    Kontekst, video og programmatic er de tre faktorer, som kommer til at drive den mobile annoncering i den nærmeste fremtid, lyder det bl.a. fra AOL's Jesper Laumand i denne klumme.

    31. oktober 2016
  • Dansk bank-app buldrer frem

    Den danske fintech-startup, Lunar Way - og mobilbank-app’en af samme navn - har fart på. En ny version af app’en er netop gået i luften, og den bakkes op af en POV-film, der på få dage har fået over 135.000 views. Se med her.

    25. oktober 2016
  • Hvem har app´en?

    Vi bærer vores smarte telefoner helt tæt ved hjertet. Derfor er det strategisk fornuft at levere god markedsføring på kundernes telefoner. Men, hey, klap nu hesten. Telefonen er ”bare” tidens vigtigste vindue til data.

    24. oktober 2016
  • George Clooney taler dansk

    Slut med undertekster. Dating med foto-avatars. Tal med celebrities. Kombinationen af machine learning og smart teknologi kan ændre alt inden for film og video. Også for reklamer.

    18. oktober 2016
  • Mobil-eksperter satser dansk

    De svenske eksperter i mobilannoncering Widespace har valgt ny datapartner. Valget faldt på danske AudienceProject, der skal hjælpe Widespace med at øge reach på deres targeting kampagner i Norden.

    18. oktober 2016