Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Mads Jensen: Se på LEGO

    Det er trættende, når ”sælgere” kun tænker på ”salg”. I en verden, hvor forbrugerne flygter fra traditionel reklame, bør man kigge på ”Lego the Movie” og Maslows behovspyramide. Tænk forbrugerne først, siger CCO Mads Jensen fra Søstrene Grene i denne M list-video.

    09. december 2016
  • Stephanie Illgner: Branding giver styrke

    De bedste brands vokser tre gange mere end almindelige produkter. Derfor kan det betale sig at investere i branding, lyder det bl.a. fra Stephanie Illgner fra Carlsberg, en af Danmarks dygtigste marketers, i denne video.

    08. december 2016
  • Start up henter Egmont-profil

    Den danske video-start up TwentyThree vil ekspandere globalt og har til formålet hentet en markant Egmont-profil ind i folden som ny COO. Målet er at tredoble den eksisterende kundeportefølje.

    06. december 2016
  • Geelmuyden hyrer kreativ chef

    Det store kommunikationsbureau, Geelmuyden Kiese, styrker sin kreative og digitale afdeling med ansættelsen af en ny kreativ chef. Yderligere er endnu en seniorrådgiver trådt ind ad døren.

    06. december 2016
  • Flere stærke profiler til LEAD

    LEAD har atter udvidet butikken. Denne gang med en tidligere minister-rådgiver, en tidligere kommunikationschef - og en økonomichef til at holde styr på den voksende medarbejderskare og omsætning.

    06. december 2016
  • Ny chef for MEC Danmark

    Thomas Nolsøe trådte midlertidigt til, da Uffe Henriksen rejste til Danske Bank, og nu er det så besluttet, at han skal overtage rollen permanent sideløbende med, at han vil bestride den nordiske rolle som CSO.

    05. december 2016
  • Konsulenter hyrer ex-DDB-direktør

    Den tidligere DDB Copenhagen direktør, Pernille Gjøls-Andersen, skifter til Implement Consulting Group, hvor hun bliver partner.

    01. december 2016
  • Ny CMO til rejse-koncern

    Kilroy har ansat en ny Chief Marketing Officer, der får marketingansvaret for alle koncernens fire brands. Hun kommer senest fra Fresh Fitness og har desuden erfaring fra DigitasLBI.

    01. december 2016
  • Ny marketingspids til 7-Eleven

    Conveniece-kæden 7-Eleven har rystet organisations-posen, og det betyder et farvel til kædens CMO gennem fem år - og goddag til en ny indkøbs- og marketingchef. Hun kommer fra Nordea Bank.

    28. november 2016
  • Digital direktør forlader envision

    I kølvandet på salget af envision til First Chair Group forlader bureauets digitale direktør, Hannu Vangsgaard, jobbet, da han ikke kunne få garanti for sin rolle i det nye set-up.

    24. november 2016