Fredag 6. maj 2016
  • 06. maj 16 Navne

    Stærk Royal-profil til Carlsberg

    Carlsberg-gruppen har hentet en stærk marketing-profil med international erfaring ind til en nyoprettet stilling som Global Marketing Director Core Beer.

    læs mere
  • 06. maj 16 Navne

    Maersk Line har ambitioner

    Fra at leve et stille og godt liv, har Maersk Line taget et stort spring. Syv nye kompetencer skal ansættes i marketing-afdelingen, der har taget et betydeligt skridt ind i online-verdenen.

    læs mere
  • 06. maj 16 Navne

    Ny brandingchef til TV 2

    TV 2 har hyret en brandingchef til hovedkanalen. Hun kommer til mediehuset med erfaring fra bl.a. DR, Carlsberg og Kilroy.

    læs mere
  • 06. maj 16 Navne

    Bureau-veteran takker af

    Jens Hjortshøj er stoppet som direktør i Agency Spring, hvor han i stedet overtager posten som bestyrelsesformand og fortsætter som partner.

    læs mere
  • 04. maj 16 Navne

    Bestyrelses-boost

    Fire nye er indtrådt i bestyrelsen for Dansk Markedsføring, der samtidig har indført et differentieret medlemskab. Og så er medlemssivningen standset.

    læs mere
  • 03. maj 16 Navne

    Ogilvy styrkes digitalt

    Kampen om de dygtige digitale kompetencer fortsætter. De seneste tre år har selv allerede stærke bureauer oprustet, og nu henter OgilvyOne endnu engang dygtige folk ind.

    læs mere

Sider