Fredag 19. september 2014
  • 17. sep 14 Navne

    Dansk Cannes-vinder går solo

    Den prisvindende danske VFX-ekspert og producer Lars Bartkær har valgt at gå egne veje som selvstændig i bureauet "Who's Lars".

    læs mere
  • 10. sep 14 Navne

    Når fodbold ikke bare er fodbold

    Den kreative direktør for reklamebureauet envision Jesper Herholt står bag ny bog, som afslører en sand fetich for såkaldte ”match worn” fodboldtrøjer, som har været båret af spillerne selv.

    læs mere
  • 09. sep 14 Navne

    Dansk fotograf brander VANS

    Det internationale sports- og lifestylebrand VANS har valgt den aahusianske fotograf Henrik Hviid til at levere sit visuelle aftryk på en serie t-shirts, som lige nu bliver solgt verden rundt.

    læs mere
  • 08. sep 14 Navne

    Københavnsk bureau opruster

    Kommunikationsbureauet København får nye muskler. Den tidligere direktør hos Nordisk Film, Frederik Malling Juul, er tiltrådt som kundeansvarlig. ”Frederiks erfaring med at håndtere komplekse kommunikationsløsninger passer perfekt til os,” siger Sune bang.

    læs mere
  • 05. sep 14 Navne

    Ny DIA-juryformand på plads

    Thomas Pries, kreativ direktør, fra Konstellation er udnævnt til juryformand for Danish Internet Awards (DIA). Han afløser den mangeårige formand Kim Jong-Andersen fra RelationshusetGekko.

    læs mere
  • 05. sep 14 Navne

    Du kan ikke ramme alle

    Virksomheder kan have en kommunikations-strategi, men uden ”persona’er” i sigtekornet famler virksomhederne i blinde, mener content marketing-ekspert Heidi Cohen. Påvirkning af målgrupper kræver, man ved, hvem man taler til. Og det forudsætter, at man ser verden gennem kundernes øjne.

    læs mere

Sider