Advice, der har en del af sit fokus på det kreative og digitale, har hentet to digitale profiler til bureauet.

Den første er Jacob Hvam, der er tiltrådt som ny UX Director og kommer til bureauet med erfaring inden for digital forretningsudvikling, strategi og experience design.

Senest har han været Digital Director i DIS/PLAY, hvor han var strategisk rådgiver og ansvarlig for den digitale udvikling på kunder som Knauf, ECCO og Dansk Supermarked. 

I Advice får Jacob Hvam ansvaret for udvikling af bureauets ydelser inden for UX med fokus på servicedesign, nye teknologier og digitale forretningskoncepter.

En international profil

Med det ny samarbejde supplerer Advice forsommerens ansættelse af Nadim Habib som digital design director.

Han har de sidste 15 år været designsansvarlig på en række bureauer i Tyskland, senest som Creative Director hos Jung von Matt/ Spree og UX-lead hos Aperto Move. 

Jesper Nørding Pedersen, der er Director og Partner i Advice, siger om ansættelserne:

- Advices øgede digitale og kommercielle fokus er de seneste år begyndt at vise sig i de opgaver, vi løser for kunderne, siger han og fortsætter og fortsætter:

- Vi kan se, at der fortsat er en solid efterspørgsel på vores UX- og designteam som virksomhedens digitale innovationspartner. Det styrker vi markant med Jacob og Nadim, der begge tilfører international erfaring og stærke kreative ambitioner for vores team.

Advice har i dag 120 medarbejdere inden for marketing, kommunikation og digital udvikling. 

Bureauets digitale kunder tæller blandt andet Ørsted, Novozymes, Zoologisk Have, Mærsk Line, FN, Dansk Arbejdsgiverforening, Arbejdstilsynet og Borger.dk