Den danskudviklede marketing automation platform Agillic oprustede i fjor på chefgangen med en ny COO i skikkelse af Bo Sannung og en ny strategidirektør, Rasmus Houlind.

Nu styrker virksomheden sig igen. Denne gang gælder det de teams, der står for hhv. den vedvarende produktudvikling og for det rådgivende salg.

Den første marts begyndte Sune Porsborg Børsen derfor som Senior Strategic Advisor og Jesper Udby som Lead Architect.

Mange har sikkert på LinkedIn fulgt Sune Porsborg Børsen berette meget åbenhjertigt, hvordan han efter jobbet i Oracle har benyttet sit netværk for at finde det helt rigtige job. Nu er han endelig landet i Agillic.

- Sune er en erfaren herre med både erfaring fra bureau- og kundesiden. Sune har fx både arbejdet som CRM Manager hos Hi3G (teleselskabet 3), som Senior Digital Strategy Consultant hos Oracle og som rådgiver hos WDP, RelationshusetGekko og DialoguePeople, siger Bo Sannung, Chief Operating Officer hos Agillic.

Hos Agillic får han til opgave at styrke det rådgivende salg i samspil med bureauer og teknologipartnere. Og selvfølgelig kunderne.

Henter stærk udvikler

Det er ikke simpel teknologi, der skal til for at lave personaliseret kommunikation i stor skala. Derfor styrker Agillic også udviklingsdelen af platformen gennem ansættelsen af Jesper Udby.

Han har mere end 20 års erfaring i IT-branchen, de seneste 15 år som freelancer med Enterprise JAVA som speciale. Nøgleord for hans kompetencer omfatter bl.a. service arkitektur, distribuerede systemer og performance & availability.

- I rollen som Lead Architect hos Agillic skal Jesper være med til at sikre yderligere acceleration af udviklingen af Agillic Dialogue platformen, med fokus på det internationale marked. Vi ønsker at fastholde fokus på at levere den højeste stabilitet, performance og skalerbarhed, og her bliver Jesper en nøglespiller, siger direktør Jesper Valentin Holm fra Agillic.

- Samtidig skal vi fortsat udnytte platformens fleksibilitet, så vores kunder ved, at de med os altid har de relevante kommunikationsmuligheder lige ved hånden, når den optimale brandoplevelse skal skabes. Det er en central del af vores vækststrategi, som allerede er i fuld gang, fortsætter han.

Agillic forventer i øvrigt at ansætte yderligere i løbet af året, efterhånden som virksomhedens vækstplan udfoldes.