PR- og kommunikationsbureauet RelationsPeople har ansat Maria Holst Mouritzen som ny konsulent og head of digital.

Planen er, at hun skal styrke bureauets rådgivning af kunder om digitale muligheder og den fremtidige udvikling af kampagner på digitale medieplatforme, lyder det fra bureauets direktør, Kristoffer Kej, i en pressemeddelelse.

- Vores kunder efterspørger en helhedsorienteret rådgivning og løsninger, der fungerer på tværs af alle medieplatforme – analoge som digitale. Anvendelsen af digitale medieplatforme i den interne og eksterne kommunikation er i rivende udvikling og for at sikre, at vi navigerer rigtigt, har vi brug for en specialist, siger han.

Maria Holst Mouritzen er uddannet cand.comm fra Roskilde Universitet med en bachelorgrad i virksomhedsstudier. Hun har tidligere arbejdet med digital kommunikation som marketingansvarlig hos Experimentarium og digital projektleder hos Dansk Arkitektur Center.

- Det er interessant at komme over på ”den anden side af bordet”. RelationsPeople udvikler allerede i dag kampagner med et stærkt digitalt indhold og rådgiver kunder om at anvende digitale medier i deres kommunikation – fra content marketing til employer branding, lyder det bl.a. fra  Maria Holst Mouritzen, der begyndte i sit nye job 1. november.

jml