Det er tid til endnu et CMO-jobskifte. Thomas Røhr Kristiansen rykker teltpælene op hos Freeway og spænder bardunerne i AskCody-lejren den 1. april.

– Efter tre spændende og lærerige år ved Freeway, hvor jeg blandt andet har været med til at starte to helt nye forretninger op (Zooshop og Jobs.dk, red.) samtidig med, at jeg har været CMO på blandt andre Dating.dk & Roomservice.dk, er det tid til at komme videre, siger Thomas Røhr Kristiansen.

Om sin nye arbejdsplads, siger han:

– AskCody er vokset henholdsvis 200 og 300 procent de sidste to år, og det er rent organisk, hvilket jeg har stor respekt for. For 12 måneder siden var de fire mand, i dag er staben vokset til mere end 20.

– AskCody har allerede i dag et imponerende kundekartotek med blandt andre Red Bull, Nykredit og en række større danske virksomheder, og håndterer i dag over en million møder om måneden.

Mødeplanlægning og optimering af møder generelt er et område, hvor stort set alle virksomheder kan spare tid og ressourcer, og de muligheder ser Thomas Røhr Kristiansen ”virkelig frem til at kommunikere og markedsføre”.

– Der ligger altså et kæmpe uforløst potentiale, som jeg glæder mig til at bidrage til at accelerere yderligere.

– Vi har allerede nu et stærkt produktteam, så min første større opgave bliver at bygge hele marketingmaskinen og teamet op fra bunden, så vi er klar til at gå benhårdt ind i Skandinavien, USA og Storbritannien.

– Vi har lige åbnet nyt kontor i Boston og er flyttet i nye og større omgivelser i Aalborg, så nu skal den have max gas, lyder det fra AskCodys nye CMO. 

Den nordjyske virksomhed har netop modtaget en tocifret millionindsprøjtning fra interesserede investorer.