Dansk Markedsførings tidligere direktør, der forlod os for et topjob hos AdPeople for syv år siden og senere skiftede til Bording-koncernen som kommerciel direktør, har valgt at fratræde sin stilling som CCO.

Han skriver på LinkedIn:

– All journeys come to an end – stopper hos Bording. Efter fem spændende år hos Bording-koncernen, hvor den væsentligste opgave har været at etablere og positionere koncernen som en væsentlig spiller inden for Marketing Communication Services på det skandinaviske marked, fratræder jeg min stilling.

Efter Markedsførings oplysninger er skilsmissen udramatisk og sker i enighed mellem partnerne.

Konstant forbedrede resultater

Thomas Ladefoged fortsætter:

– Gennem de knap fem år har vi skabt tre forretningsområder: Rådgivning & Customer Exoerience, IT systemer og Marketing Output Management, som er skabt gennem både udvikling af eksisterende virksomheder og gennem flere væsentlige opkøb.

– Gennem de fem år er koncernen vokset og har leveret forbedrede resultater.

– Det har været fem rigtig gode år hos Bording, og jeg vil gerne sige tak for samarbejdet med både fantastiske kolleger og medarbejdere, kunder, samarbejdspartnere og bestyrelse.

– Jeg ønsker det bedste for Bording i fremtiden. De kommercielle aktiviteter bliver fremadrettet placeret mere decentralt, hvilket betyder, at stillingen som kommerciel direktør nedlægges.

– Den kommende tid vil jeg bruge til at overveje, hvad fremtiden skal bringe. Jeg vil bruge mere tid på mine bestyrelsesposter og boards og finde det rette nye job, hvor jeg kan bidrage med min erfaring, kompetencer og energi.

På godt dansk kunne Thomas Ladefoged ikke se sig selv i den nye stilling, som Bording tilbød ham, da stillingen som kommerciel direktør blev nedlagt. I hans tid som kommerciel direktør købte Bording majoriteten af bl.a. RelationshusetGekko og Umwelt.

Thomas Ladefoged var inden jobbet som direktør i Dansk Markedsføring (dengang Huset Markedsføring) direktør med ansvar for produktion hos Zupa Recommended.