Det går exceptionelt godt for DIS/PLAY, der med en omsætningsvækst på toplinjen på over 40 pct. er tæt på de 100 mio. kr. i bruttoavance. Og de gearer sig naturligvis til konkurrencen på et marked, der skriger på digitale kompetencer og digital strategi.

Derfor ansætter DIS/PLAY også folk, de anser for specielt stærke, og denne gang det den tidligere Director of Digital Experience hos Valtech, Mads Fuhr Frederiksen, der er hentet ind i det digitale hjørnekontor på Staunings Plads i København.

Mads Fuhr træder ind i ledelsesgruppen, hvor han som Digital Director skal bidrage til bureauets videre rejse og vækstmål, både i ind- og udland.

Eksisterende kunder og måske især nye vil snart opleve hans strategiske rådgivning.

Autenticitet er afgørende

”Hans fokus bliver at skabe autentiske løsninger med en strategisk bundklang og en brand- og forretningsmæssig gennemslagskraft,” siger de hos DIS/PLAY.

– Autenticitet er en helt afgørende parameter for enhver virksomhed i dag, siger Mads Fuhr Frederiksen.

– Kunderne, som vi kalder dem, er også bare mennesker og hvis du som virksomhed skal brænde igennem, skabe tillid og loyalitet, så bliver du nødt til at starte med at udvise autenticitet og ærlighed.

15 års erfaring

Og Mads Fuhr vil gå langt for at overbevise kollegaer og kunder om vigtigheden af at skabe indsigtsbaserede, intelligente løsninger, som taler til et reelt behov, motiverer til handling og som i sidste instans skaber værdi for virksomheden.

– Husk på at vi handler med følelserne og efterrationaliserer med logik. At kunne designe værdiskabende produkter og services handler i dag ligeså meget om at skabe en emotionel forbindelse til sin målgruppe igennem oplevelser og det kræver empati.

– Jeg glæder mig til at skabe løsninger, der rent faktisk rammer, og som kan måles. Hovedet i skyerne og fødderne på jorden – så kan det ikke gå helt galt, slutter Mads Fuhr Frederiksen.

Mads Fuhr Frederiksen kommer med mere en 15 års erfaring indenfor digital marketing, business design, analyse, udvikling og ledelse hos en række af landets gode digitale bureauer.