Hans von Haffner skifter fra Pentia til DIS/PLAY. Her skal han som Digital Director være med til at fortsætte den positive vækst i Danmark og ikke mindst internationalt.

For nyligt blev DIS/PLAY en del af AKQA netværket – et af verdens mest prisbelønnede, digitale bureaubrands. På den korte bane betyder det nye partnerskab ikke det store i det daglige for virksomheden og deres danske kunder.

DIS/PLAY-folkene er stadig blandt branchens mest efterspurgte, og derfor øger man nu staben af ansatte med endnu en skarp kompetence til kontoret på Vesterbro i København.

– Det er vigtigt, at vi lige fra starten af alle kunderelationer gør vores bedste for at tænke på tværs af medier og løsninger, siger Steffen Blauenfeldt Otkjær, adm. direktør i DIS/PLAY.

– Hans har mange års erfaring med at identificere de helt rigtige løsninger for talrige kunder, både i Danmark og internationalt, og det giver ham en stor værktøjskasse, der sikrer kunderne det, de har brug for.

Resultatfokuseret styrmand på kunderejsen

Og Hans von Haffner ved, hvordan man skaber de helt rigtige digitale løsninger med fokus på brand, den gode kunderejse og produktet, lyder bedømmelsen:

– For mig er det afgørende at alle løsninger tager udgangspunkt i data og kundernes behov. Jeg glæder mig til at hjælpe kunderne på deres digitale rejse og sammen med dem skabe digitale produkter, der både flytter deres brand og markedsandele. Ellers giver det ikke mening, siger Hans von Haffner.

– Med AKQA-netværket i ryggen står vi nu stærkere som virksomhed med adgang til endnu flere af de bedste digitale kompetencer i verden. Det skal vi udnytte ift. vores kunder, men i høj grad også ift. at vinde nye markedsandele i et internationalt perspektiv. Det har jeg prøvet før, og det glæder jeg mig rigtig meget til at fortsætte med.

Hans von Haffner kommer med mere end 14 års erfaring i bagagen inden for traditionel og digital reklame samt strategisk markedsføring og ledelse fra bl.a. Kunde & Co, Zupa og Pentia.

Han indtræder direkte i ledelsen hos DIS/PLAY, part of the AKQA network.