Spilvirksomheden Funday Factory har føjet to gode folk til medarbejderstaben.

Den ene er en erfaren digital profil, Tatiana Lyng, der har 11 års erfaring inden for spil- og marketingbranchen.

– Tatiana Lyng er den helt rette til at øge virksomheders fokus på, hvordan mobilspil kan indgå i og forstærke den digitale strategi, så der skabes resultater, der kan ses på bundlinjen, siger Kristian Bang Nørgaard, CEO hos Funday Factory.

Tatiana Lyng får titlen som Strategy & Insights Manager og hensigten er at styrke ”krydsfeltet mellem brands, spil og digital forretning”.

Tatiana Lyng er uddannet inden for interaktionsdesign og er et velkendt ansigt i underholdningsbranchen, hvor hun har arbejdet hos LEGO, DR og Egmont.

– Med et knivskarpt strategisk mindset og indgående viden om brugerne og digitale produkter skal Tatiana hjælpe vore kunder med at udvikle og optimere deres tilstedeværelse i den digitale verden, fortsætter Kristian Bang Nørgaard.

Funday investerer i medarbejderkultur

Udover at opgradere på den strategiske front har Funday også hyret Nina Kelstrup, der skal arbejde med kulturen i virksomheden. Hendes titel er særpræget, nemlig People & Culture Coordinator.

Det skal vist forklares?

– Hos Funday arbejder vi ud fra en people-first tankegang: Vi har det sjovest og leverer de bedste produkter til vores kunder, når ansvarlighed, samarbejde og passionen for spil går hånd i hånd, siger direktøren.

– Og med den markante vækst, vi har oplevet de seneste år, er det rigtig vigtigt for os at dyrke og pleje kulturen og vores fokus på passion og kreativitet i virksomheden. De to ting er grundsubstansen i engagerende oplevelser, der tryllebinder brugerne, slutter Kristian Bang Nørgaard.