I starten af juli blev det meldt ud, at Halo.agency. der i fjor opstod som en fusion af WPP’s to store bureaubrands på kommunikationsfronten, Hill + Knowlton Strategies og Burson-Marsteller, lukker i Danmark.

Nu har en af bureauets senior folk, Andreas Skafte Hedensten, Head of Tech and Corporate Relations, fundet nye græsgange hos RelationsPeople som seniorkonsulent.

Han har mere end 10 års erfaring fra kommunikationsbureauer. Før tiden i Halo.agency arbejdede Andreas Skafte Hedensten for bl.a. Hill + Knowlton Strategies, Outcom, Kasters og Lund Public Relations.

Han kommer dermed til RelationsPeople med masser af erfaring med markedskommunikation for såvel danske som internationale kunder inden for især detailhandel, fødevarer og forbrugerelektronik.

Skal styrke profilen

Hos RelationsPeople mener man, at bureauet med ansættelsen styrker sin profil som et bureau med et bredt, strategisk perspektiv på kommunikation og dyb forretningsforståelse.

- Andreas vil med sin solide bureauerfaring styrke vores evne til at tilbyde vores kunder både strategisk rådgivning og kreative kommunikationskampagner, siger Kristian Eiberg, adm. direktør i RelationsPeople.

- Med Andreas får vi en fagligt stærk kollega, der matcher vores kultur, der er kendetegnet af stor faglig ambition og høj integritet, slutter han.

Andreas Skafte Hedensted begyndte i sit nye job 1. august.