Cool Gray, der for få er siden primært var et grafisk produktionshus, fortsætter oprustningen, så kommunikationshuset får endnu flere digitale strenge at spille på.

Senest er det blevet til fire nyansættelser i ét hug, hvilket viser, at Cool Gray også vil tages alvorligt på det digitale område.

- Vi vælger at opgradere yderligere på den digitale front, fordi vi kan se behovet i markedet, blandt de potentielle kunder vi er i dialog med - og også blandt de virksomheder vi allerede har på kundelisten, siger Carina Neergaard, CCO hos Cool Gray.

- For os som hybridbureau er det derfor naturligt, at fremtidssikre fuld båndbredde 360 grader rundt, fortsætter hun.

Tidligere på året ansatte Cool Gray Trine Koch-Nielsen som ny Head of Digital, og det er i forlængelse af dette fokus på hybridbureauets fremtidige strategiske, taktiske og kreative kompetencer på det digitale område, at opgraderingen finder sted.

Cool Gray ansætter i denne omgang to digitale kontaktchefer (Jan Venlov og Caty Nielsen) en Digital Content Manager (Amalie Eide) og en digital projektleder (Natali Miara Pedersen)