Kudos Kommunikation afslutter et år med stigende toplinje og fire nye kunder med at ansætte Jørgen Michael Rasmussen som ny senior-rådgiver.

Jørgen Michael Rasmussen har tidligere været Brand Manager og sponsoransvarlig hos DSB, og har de sidste ni år været selvstændig med firmaet Brandbrother.

– Vores kunder efterspørger i stigende grad helikopterperspektivet på kommunikation, der både indbefatter PR, branding, SoMe og annoncering, siger Jonas Rugaard, partner i Kudos Kommunikation.

– Derfor glæder vi os meget til at sætte Jørgens kompetencer i spil som både kommunikationsstrateg, det skarpe blik for kampagner og som branding-ekspert.

Og det er der behov for fordi?

– Vi har haft et forrygende år med stigende toplinje og fire nye dejlige kunder. Desuden har nogle af vore eksisterende kunder trådt lidt ekstra på speederen, så vi har behov for at opruste med bl.a. yderligere branding-kompetencer, slutter Jonas Rugaard.

Ekstra strøm til PR og marketing

Hos DSB var Jørgen Michael Rasmussen en del af det team, der lancerede Bahnsen og Harry kampagnen, og han fik PR- og marketing-indsatsen i organisationen til at spille tættere sammen.

Som selvstændig har han arbejdet med alt fra Danske Bank og A.P. Møller Fonden til kulturfestivaler og Folkekirken. 

– Jeg glæder mig til at arbejde med Kudos’ eksisterende og nye kunder og sætte ekstra strøm til PR og marketing, og ikke mindst de kreative kampagneorienterede opgaver, herunder at bidrage med min mange års erfaring og give nye tvær-mediale vinkler på opgaverne, siger Jørgen Michael Rasmussen.

Kudos Kommunikation har ud over tilgangen af nye projekter udvidet opgaverne hos de eksisterende kunder inden for både traditionel PR, film- og annonceproduktion samt sociale medier.

Som en appelsin i turbanen faldt en PR-Tiger ind i butikken og en nominering til European Excellence Awards.

Jørgen Michael Rasmussen starter hos Kudos den 2. januar 2018.