Det er fart på hos takeaway-selskabet Homemate, der sælger nemme måltider i luksus-klassen til fortravlede danskere.
 
Nu har Homemate hentet en tung profil til at stå i spidsen for måltidskonceptets markedsføring. 
 
Det drejer sig om Christian Linnelyst, der som ny CMO (Chief Marketing Officer) ud over markedsføring også bliver ansvarlig for markeds- og kundeindsigter, hvilket han har masser af erfaring med fra tiden som bl.a. Managing Director for Epinion samt salg- og marketingdirektør hos DSB.  
 
Udover selve konceptet og idéen bag Homemate, glæder Christian Linnelyst sig til at blive en del af en mindre, men også mere agil virksomhed, med plads til at fordybe sig og implementere en række nye aktiviteter, som kan drives af marketing, oplyser han. 
 
Christian Linnelyst er uddannet cand. merc. int., og udover sit tidligere arbejde hos Epinion og DSB, har han tidligere arbejdet som marketingchef hos Falck og marketingdirektør hos SAS. 
 
jml