Onsdag 29. juni 2016

Millionfond får rødt look

03. mar 16 Navne Skrevet af Susanne Ingemann
1

Et håndtegnet logo, rød brandfarve, nyt slogan og brug af Tuborgs ikoniske logo er hovedelementerne i Tuborgfondets nye visuelle identitet. To bureauer står bag.

Tuborgfondet har offentliggjort en ny visuel identitet, som bl.a. betyder nyt logo og et farveskift til rød.

Fondet støtter gennem flerårige partnerskaber og store og mindre bevillinger de frivillige fællesskaber, som gør en indsats inden for musik, sport, uddannelse og de sociale initiativer over hele landet, og den nye visuelle identitet markerer et styrket fokus på de frivillige ildsjæle, lyder det i en pressemeddelelse.

- Det er et ønske om at kommunikere mere klart, hvad Tuborgfondet står for, der er årsagen til, at vi i dag lancerer en ny visuel identitet for den gamle fond fra 1931, siger Anne-Marie Skov, der er direktør for Tuborgfondet.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.