Social marketing bureauet Patchwork vokser. Bureauet rådgiver allerede nogle af Nordens største brands som fx Beauvais, Falcon, PFA, Gammel Dansk og Dr. Oetker inden for content, digital marketing og social media.

Rejsen har været så succesfuld i Norden, at bureauet fortsætter den internationale ambition. Det sker i første omgang med en dansk oprustning, og Line Skafte Wilkens er per dags dato ansat som ny direktør for den danske operation.

Hidtil har Martin Olesen været dansk direktør samtidig med, at han sideløbende har haft ansvaret for bureauets etablering på nye internationale markeder.

– Danmark er vores absolut vigtigste marked, og der er masser af potentiale for os her. Så det er på tide, at jeg overdrager ansvaret til en ressource, som kan tage det danske bureau til næste niveau, mens jeg fokuserer på andre og nye markeder, siger Martin Olesen.

Martin Olesens nye titel bliver Group CEO, og ud over at kigge globalt, skal han rådgive og sparre med cheferne for operationerne i Danmark, Norge og Sverige.

Erfaring med vækst

Den nye direktør Line Skafte Wilkens kommer fra en stilling som Head of Business Development i Komfo.

– Vi er rigtig glade for at have fået Line om bord. Hun har stor erfaring fra vækstvirksomheder, og samtidig passer hun godt ind i Patchworks kultur, uddyber Martin Olesen og fortsætter: ’

– Vi har som bureau været lidt for underspillede i Danmark, så en af opgaverne for Line bliver også at få os på landkortet hos landets største kunder. Sagt i al ydmyghed er vi Danmarks mest kompetente bureau med fokus på content og sociale medier, og den ekspertise skal vi have kommunikeret ud til omverdenen.

Hovedpersonen er selvsagt glad for det nye job:

– Jeg glæder mig til at lære teamet af patchworkere at kende og arbejde for at styrke bureauets skarpe profil yderligere. Derudover ser jeg frem til at fortælle verden om vores ekstremt høje niveau på social media content og udbrede kendskabet til vores kreative og engagerende løsninger, slutter Line Skafte Wilkens.