Siden influencer-bureauet Social Zoo blev født i august 2016 har virksomheden oplevet en støt vækst og stigende interesse, så nu opruster de to stiftere med en ny Client Director og partner.

De drejer sig om Barbara Saouma, der har en fortid som Account Director hos blognetværket Bloggers Delight, og som altså nu får ansvaret for at udvikle Social Zoos  repræsentationsafdeling og skal stå for kundekontakten.

Og Social Zoos stiftere - Creative Director Pernille Teisbæk og Managing Director Hannah Løffler Schmidt - er glade for at byde Barbara velkommen i virksomheden:

- Det er det helt rigtige tidspunkt for os at styrke vores repræsentationsafdeling og opgradere teamet, og vi er glade for at kunne introducere Barbara som en nøgleperson til at videreføre og udvikle vores forretningsstrategi, lyder det fra de to stiftere.

Stort potentiale

Pernille Teisbæk og Hannah Løffler Schmidt siger videre, at de er overbeviste om, at Barbara Saouma er den perfekte profil til at udbygge Social Zoos kundekontakt og skabe de rigtige kommercielle samarbejder for bureauets influencers.

Og hovedpersonen selv glæder sig naturligt nok til de nye udfordringer:

- Jeg er stolt af at være blevet en del af Social Zoo, som allerede har et super stærkt brand hos både influencers og kunder. Der er et stort potentiale, som jeg glæder mig til at bygge videre på med en solid erfaring gennem de sidste seks år hos Bloggers Delight. Social Zoo har høje ambitioner og det matcher mig godt, siger Barbara Saouma, og tilføjer:

- Jeg glæder mig til at styrke Social Zoos tilstedeværelse i branchen og ikke mindst til at skabe målrettede kampagner og samarbejder, der skaber værdi for både kunden og influenceren.

Ansættelsen af Barbara Saouma er Social Zoos anden udvidelse på kort tid, da den tidligere modeuge-koordinator Frederik Højgaard i april tiltrådte i en nyoprettet stilling som juniorprojektleder.